Marketing

Setkání MKTI: Nejlepší a nejhorší práce se značkou

Dubnové setkání MKTI se bude konat 1. 4. 2015 v prostorách VŠE Praha a zaměří se na problematiku značky. Co všechno se v dnešní době skrývá pod pojmem značka, jak ji chápe zákazník, marketér nebo zaměstnanec firmy? To jsou témata a úhly pohledu, na které se akce zaměří.

Značka je základem firemní identity
Že právě značka má zásadní význam pro odlišení našeho produktu nebo služby od produktů konkurence, o tom nemusíme příliš diskutovat. Zajímavé však je, co si každý pod pojmem značka představuje! „V MKTI vnímáme značku jako DNA, která se prolíná vším, co firma dělá a kam směřuje, jak se chová ke svým zákazníkům a jak působí na stakeholdery,“ říká k tomu Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu. „Chceme poskytnout marketérům prostor k výměně zkušeností a pohledů na problematiku značky, proto jsme se v připravovaném setkání zaměřili právě na tyto otázky,“ dodává.

Zástupci firem na konkrétních příkladech ukážou, jak právě u nich pracují se značkou, díky profesně pestrému obsazení panelu účastníci setkání budou moci porovnat, jak se na značku dívá marketér, obchodník, výzkumník nebo kreativní ředitel. Součástí akce bude i panelová diskuze, kde se bude hovořit o tom, jak se postupně mění přístup ke značce a kdo v ČR se značkou nejlépe pracuje.

Kdo vystoupí?
Tomáš Poucha přednese úvod do tématu a zaměří se také na vnímání značky z pohledu zaměstnance. Luděk Kremser, marketingový ředitel firmy Lasvit představí pohled na luxusní produkt jako objekt touhy, u kterého je tradiční marketing v koncích, a bude mluvit o tom, co se skrývá za úspěchem značky Lasvit. Hana Kovářová, marketingová ředitelka z Raiffeisenbank promluví o tom, jak se pracuje se značkou v oblasti bankovnictví a financí. Luboš Rezler, senior client director z Millward Brown poví, jak hodnotí značku výzkum, jaké principy fungují u těch nejúspěšnějších značek a co se od nich můžeme naučit. Martin Charvát, kreativní ředitel z Konektoru vysvětlí, jak chápe značku kreativní ředitel, a ukáže několik případových studií z praxe.

Kdy: 1. 4. 2015 od 18:15 hodin
Kde: Vysoká škola ekonomická, nám. Winstona Churchilla 4, Praha 3, místnost RB 213
Vstupné: Základní vstupné 299 Kč, studenti – 99 Kč, členové MKTI – zdarma

Více informací: www.mkti.cz

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *