banner_left
Reklama

ŠKODA spustila globální reklamní kampaň

‚Travel in style. Travel in space.’ – pod tímto názvem odstartovala celosvětová reklamní kampaň propagující novou generaci modelu ŠKODA Superb. Ústředními tématy kampaně jsou nový, emocionální design a vynikající nabídka prostoru a komfortu nové vlajkové lodi značky ŠKODA.

Kampaň zahrnuje televizní a internetové reklamní spoty, inzeráty v tisku, online a mobilní reklamu, aktivity na sociálních sítích a samozřejmě i akce jednotlivých lokálních partnerů značky ŠKODA.

„Nová ŠKODA Superb je nejlepší vůz ŠKODA všech dob a pro naší značku představuje počátek nové éry,“ říká Stefan Büscher, vedoucí marketingu značky ŠKODA. „Díky souhře expresivního designu, špičkové techniky a velkorysé nabídky prostoru je nový Superb měřítkem ve svém segmentu a atraktivním vozem pro soukromé zákazníky i pro zákazníky z řad podnikatelů. Zdařilou kombinaci stylu a prostornosti emocionálně, kvalitně a poutavě prezentuje naše reklamní kampaň ‚Travel in style. Travel in space’,“ říká Büscher.

Centrální součástí reklamní kampaně je televizní a internetový spot s názvem „Intelligent Life“. Film ukazuje napřed dynamickou noční jízdu modelu ŠKODA Superb do hor. Za volantem sedí vědec, jedoucí k radioteleskopu. Jeho kolegyně, pracující v observatoři, zatím zaznamenala domnělý ‚WOW-signál’, který považuje za důkaz o existenci inteligentního života ve vesmíru. Po příjezdu vozu k radioteleskopu se divákům dostane vysvětlení: signály nepřicházely z jiné planety, ale vysílala je nová ŠKODA Superb. Děj filmu se odvolává na takzvaný ‚WOW-signál’, který byl v roce 1977 zaznamenán radioteleskopem Big Ear v Ohiu z oblasti souhvězdí Střelce. Příčina signálu do dnešního dne nebyla vysvětlena – na rozdíl od WOW-signálu z reklamního spotu pro model Superb.

skoda

Při zahájení prodeje nové vlajkové lodi využívá česká automobilka všech možností integrované marketingové komunikace: vedle televizního spotu to budou inzeráty v tisku a venkovní reklamní plochy plakáty, online a mobilní reklama, aktivity na sociálních sítích a samozřejmě i akce jednotlivých lokálních partnerů značky ŠKODA. Řeč obrazů, používaná v příslušných médiích, je pro značku zcela nová a dosahuje nové kvality.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *