banner_left
banner_right
Branding

ŠkoFIN představil nový modernější vizuální styl

ŠkoFIN představil v dubnu novou korporátní identitu, jejíž součástí je výraznější a variabilnější logo i nový vizuální styl veškeré firemní komunikace. Autorem nového korporátního stylu ŠkoFINu je grafický designér Pavel Hluchý, který novou korporátní identitu navrhl ve spolupráci s agenturou Ritual.

Hlavní inspirací nové podoby loga i stylu jsou aktuální trendy v komunikaci s důrazem na svěžest, čitelnost a modernost. Jako firemní písmo značky ŠkoFIN byl vybrán font Neo Sans od designéra Sebastiana Lestera.

skofin_logo_2015

„V novém korporátním stylu ŠkoFINu jsou zřetelné naše priority. Na prvním místě je náš zákazník, který okamžitě najde ty nejdůležitější informace,“ říká Lukáš Cankař, vedoucí marketingu ŠkoFINu, a dodává: „Velký důraz je kladen na srozumitelné a čitelné uspořádání obsahu sdělení, což se projevilo i v layoutu firemních tiskovin. Ten nově není pevný, ale obsahuje určitý počet prvků, se kterými lze libovolně nakládat. V převážné většině případů bude logo kvůli větší vizibilitě používané v negativní 2D podobě.“ Nový korporátní styl pronikne i do nového komunikačního konceptu s Milanem Šteindlerem, jenž je tváří současné kampaně ŠkoFINu.

Výhodou nového firemního stylu je zejména variabilita při zachování charakteristických prvků ŠkoFINu. Nové logo společnosti je tvořeno textovou a grafickou částí. Změna se dotkla nejen loga ŠkoFINu, ale také všech ostatních značek financování vozů, tedy Volkswagen Finance, ŠKODA Finance, Audi Finance, SEAT Finance, Porsche Finance a Ducati Finance.

Jako firemní písmo značky ŠkoFIN byl vybrán font Neo Sans od designéra Sebastiana Lestera, které pomáhá podtrhnout moderní a dynamický směr v komunikaci značky ŠkoFIN.

Ke změně došlo i při používání image a produktových fotek společnosti. „V prvním případě se jedná vždy o portrét člověka evokující současný styl tzv. selfies. Cílem fotek je zejména podtrhnout moderní „sociální“ design layoutu, a umožnit potenciálnímu zákazníkovi větší ztotožnění se s produktem,“ doplňuje Cankař. Kritéria pro zobrazení produktových fotografií pramení z co nejlepší ukázky automobilu nebo motocyklu, tak jak je koncernové značky sami prezentují, a tím se přímo propojuje typický layout ŠkoFINu s vlastní komunikací značek.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *