Reklama

Skřivánek spouští kampaň na unikátní metodu výuky Effecto

Jazyková agentura Skřivánek představí ve středu 28. srpna 2013 novou inovativní metodu Effecto, která ve výuce cizích jazyků přináší výjimečné výsledky. Na trhu jazykových služeb se jedná o ojedinělý marketingový tah, který bude na podzim podpořen online kampaní, inzercí a slevovými akcemi.

Tato unikátní registrovaná metoda výuky garantuje studentům jasně měřitelný pokrok. „Naše dosavadní výukové postupy se nám natolik osvědčily, že jsme se rozhodli je rozvinout o další důležité aspekty a vytvořit vlastní výukovou metodu,“ vysvětluje zrod Effecta Monika Bendová, marketingová ředitelka jazykové agentury Skřivánek.


Nová metoda je dokonale propojena nejen s inovativními učebními standardy jazykové školy, ale také s její dosavadní marketingovou komunikací. Stejně jako její logo pojí pět barev, snoubí i metoda Effecto pět základních ingrediencí: aktivita, inspirace, zábava, osobní přístup a garance pokroku.


Na vývoji nové metody se kromě zkušených odborníků z jazykové agentury Skřivánek podílela také reklamní agentura Loosers, která se mimo jiné postarala o její kreativní zpracování a vytvořila pro ni originální microsite www.effecto.skrivanek.cz. Ta bude oficiálně spuštěna ve středu 28. srpna 2013 a návštěvníci si na ní budou moct také otestovat, zda je právě pro ně metoda Effecto ta pravá.

skrivanek_ilustracni
Spuštění nové metody bude na podzim doprovázeno online kampaní v podobě bannerů a PPC reklamy na Googlu a sociálních sítích Facebook a LinkendIn. V offline prostředí bude podpořena inzercí, slevovými akcemi, například v rámci Dnů Marianne, a dny otevřených dveří, jejichž návštěvníci budou mít příležitost zažít Effecto na vlastní kůži. Doplněna bude také PR činností především v rámci lifestyle, deníků a online magazínů pro ženy, kterou pro Skřivánka zajišťuje agentura faamacz. „Naše podzimní kampaň cílí především na zákazníky z řad veřejnosti, ovšem principy metody Effecto budou samozřejmě zahrnuty také do firemní výuky, která je hlavní doménou naší jazykové školy,“ komentuje Monika Bendová. Registrace vlastní unikátní výukové metody je v Česku zatím ojedinělým počinem, a dává tak jazykové agentuře Skřivánek jasnou konkurenční výhodu oproti jiným jazykovým školám.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *