banner_left
Reklama

Sociomantic Labs otevírá Prahu

Sociomantic Labs oznámila zahájení činnosti v Praze. Česká pobočka je poslední z nově otevřených kanceláří v Evropě a Asii, které společnost nedávno otevřela v Ho Či Minově městě, Jakartě, Istanbulu a Stockholmu.

Pro několik českých klientů, jako jsou například Parfums.cz, Slevomat nebo Invia, zajišťuje Sociomantic řešení pro programatický nákup a správu online kampaní již od roku 2012. V návaznosti na úspěšné výsledky těchto značek se společnost rozhodla otevřít v ČR místní pobočku. Tu povede Samuel Poloha, commercial director CZ/SK, který bude spadat pod regionálního ředitele Macieje Wyszynského, managing directora CEE.

Se založením pražské pobočky souvisí také navázání strategického partnerství s českou výkonnostní digitální agenturou Red Media. Cílem vzájemné spolupráce je dostat pokročilé programatické funkce blíž ke klientům a pomoci jim tak realizovat efektivnější, přesněji zacílené personalizované kampaně.

„V průběhu uplynulých dvou let se český trh stal pro Sociomantic jedním z nejdůležitějších v regionu střední a východní Evropy,“ říká Samuel Poloha, který ČR dosud spravoval z regionální centrály ve Varšavě. „Proto jsme velice rádi, že máme nyní možnost nabídnout naše služby a technologie ještě blíž klientům, a současně spolupracovat ve strategickém partnerství se zavedenou agenturou Red Media. Věřím, že se nám i díky jejím bohatým zkušenostem s výkonnostním marketingem a členství ve skupině Kindred Group podaří společně trh přesvědčit o výhodách programatických displejových kampaní,“ dodává Poloha.

„Česká republika a Slovensko jsou pro Sociomantic důležité trhy. Jsem proto velmi rád, že naše obchodní aktivity zde bude zajišťovat právě Samuel Poloha, stoupající hvězda našeho obchodního týmu, říká Maciej Wyszyński, managing director CEE. „Samuel dobře rozumí specifikům těchto trhů. Současně je to odborník na technologii automatizované personalizované reklamy, v níž si chceme vybudovat silnou pozici na trhu,“ dodává Wyszyński.

„Sociomantic najde uplatnění hlavně v e-commerce a u středních a velkých firem, které pracují s lead generation. Platforma umožňuje lépe segmentovat kampaně a rozvíjet remarketing do pokročilých formátů. V testovacím režimu jsme ji implementovali na kampaně internetového prodejce Zoot a už z prvních výsledků je vidět zřetelné navýšení prodejů,“ říká Martin Beneš, managing director, Red Media.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *