banner_left
Reklama

Sodexo chce novou kampaní zvýšit znalost permanentky ActivePass

Společnost Sodexo Benefity spustila novou kampaň na podporu svého produktu ActivePass, který zaměstnancům umožňuje využít jednu volnočasovou aktivitu denně. Lze ho využít na sport, relax nebo zábavu. 

Cílem nové kampaně je posílení znalosti ActivePassu a zvýšení zájmu o produkt ve vybraných regionech ČR. Kampaň je nasazena v on-line médiích včetně sociálních sítí a bumper videí, dále v rádiu a v OOH. Klíčovým sdělením kampaně je představení ActivePassu a jeho výhod včetně široké sítě partnerů ve všech regionech ČR.

Kampaň staví na myšlence, že všudypřítomné životní motivační citáty v lidech podněcují stres. ActivePass naopak přináší v každodenním životě od stresu úlevu. Motivační texty typu “Každý má šanci změnit svůj život” nebo “Štěstí je klíčem k úspěchu” jsou proto v kampani schválně zlehčeny a nahrazeny variantami konkrétních benefitů ActivePassu, jako je například výlet s dětmi do muzea nebo relax ve vířivce.

“Velká životní rozhodnutí nejsou něčím, co by člověka bavilo. Proto jsme se v kampani rozhodli zaměřit na ulehčení od každodenního stresu. V kampani jsme neformální a konkrétní, neblábolíme velké citáty a všeobecné řeči. Ukazujeme konkrétní příklady benefitů bez zbytečné “omáčky” kolem,” vysvětluje Tereza Knířová, manažerka komunikace Sodexo Benefity.

Komunikační strategii a kreativu kampaně připravila agentura Kindred, mediální plánování zajišťuje Red Media. Obě agentury spadají pod komunikační skupinu Publicis Groupe. Kindred se společností Sodexo spolupracuje dlouhodobě, realizovala například úspěšnou kampaň na stravenkovou kartu Gastro Pass Card.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *