Reklama

Soutěž S Volkswagenem na mistrovství světa ve florbalu

Volkswagen připravil pro fanoušky florbalu atraktivní soutěž „S Volkswagenem za florbalem“, jejíž vítěz získá letecký zájezd pro dvě osoby na mistrovství světa ve florbalu ve švédském Göteborgu. Zajímavé ceny čekají i na další soutěžící. Volkswagen je dlouhodobým partnerem českého florbalu a české florbalové reprezentace.

Už jen deset dní zbývá do konce soutěže, kterou pro fanoušky florbalu vyhlásil Volkswagen na webové stránce www.playblue.cz. K účasti v soutěži stačí odpovědět na deset vědomostních otázek a jednu tipovací otázku. U vědomostních otázek jsou na výběr vždy tři odpovědi, z nichž jen jedna je správná. V případě stejného počtu správných odpovědí rozhoduje o pořadí soutěžících přesnější odpověď na tipovací otázku a v případě shody datum a čas odeslání soutěžní odpovědi.

florbal_VW

Na výherce soutěže „S Volkswagenem za florbalem“ čeká letecký zájezd do Göteborgu, dějiště jubilejního 10. Mistrovství světa ve florbalu, které začne 5. prosince 2014. Zájezd je pro dvě osoby včetně ubytování a vstupenek na semifinálová a finálová utkání ve dnech 13. a 14. prosince 2014. Vítěz soutěže se může těšit také na setkání s vybranými českými reprezentanty.

S prázdnou neodejdou ani soutěžící, kteří se umístí na druhém až desátém místě. Ekvivalentem stříbrné a bronzové medaile bude zapůjčení vozu Volkswagen s plnou nádrží na týden, resp. na víkend, zatímco soutěžící na 4. až 10. místě obdrží hodnotné dárkové předměty Volkswagen, jako jsou batohy, osušky a kšiltovky.

Volkswagen začal spolupracovat s Českou florbalovou unií v roce 2012 a v současnosti podporuje český florbal na školní, extraligové i reprezentační úrovni. Volkswagen je například hlavním partnerem celorepublikového florbalového poháru „Think Blue. Cup.“ pro žáky prvního stupně základních škol, který byl v listopadu zahájen okresními koly a v dubnu 2015 vyvrcholí Finálovým turnajem v Praze.

V rámci florbalových extraligových soutěží mužů a žen uděluje Volkswagen „Cenu Play Blue.“ týmu, který za celou sezonu nastřádá nejmenší počet trestných minut. Volkswagen oceňováním nejčistějších týmů, které maximálně naplňují principy fair play, vytváří paralelu se svou filozofií „Think Blue.“ zaměřenou na maximální ochranu životního prostředí. Kromě toho je Volkswagen partnerem mužských a ženských reprezentačních týmů České republiky.

Soutěž „S Volkswagenem za florbalem“ končí 28. listopadu 2014 ve 23:59. Více informací o soutěži a podpoře českého florbalu značkou Volkswagen naleznete na www.playblue.cz.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *