Společnost BILLA oslaví v letošním roce jedinečné jubileum – již celé čtvrtstoletí nabízí svým zákazníkům kvalitní a čerstvé potraviny a od loňského roku také výběr těch nejlepších regionálních produktů.
Jako odměnu za dlouholetou přízeň přichystala pro své zákazníky velkou spotřebitelskou soutěž, v níž rozdá více než 25 tisíc cen. Soutěž odstartovala v polovině března a poběží až do konce června, konkrétně do 28. 6. 2016.
„Letošní rok bude pro nás ve znamení oslav 25. výročí našeho úspěšného působení na českém trhu. Chceme poděkovat našim zákazníkům, těm věrným i všem, kteří si k nám našli cestu teprve nedávno. Pro všechny zákazníky jsme připravili velkou jarní hru o tisíce atraktivních cen. Všem soutěžícím přeji hodně štěstí,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA Česká republika, a dodává: „Velký dík pochopitelně patří také našim zaměstnancům, kteří jsou naší vizitkou a pravými profesionály na svých místech.“
Symbolickým vyvrcholením oslav bude bezpochyby velká spotřebitelská soutěž, v níž mohou zákazníci BILLY získat kromě hlavní výhry, luxusního elektromobilu BMWi3, také ekologické zájezdy do Rakouska, elektrokola, lety balónem a další hodnotné ceny, jako např. 15 vozů Škoda Octavia.
A jak se lze do soutěže zapojit? Jednoduše! Účtenka ke každému nákupu v minimální hodnotě 300 Kč bude obsahovat jedinečný kód, který nakupujícímu otevírá možnost soutěžit. Poté je třeba vymyslet originální slogan nebo poslat fotografii dle aktuálního kreativního zadání. Slogany bude možné posílat buď formou SMS, nebo online formulářem; fotografie přes MMS, nebo vložením do online formuláře.
Oslavujeme s Václavem Postráneckým
S kampaní k 25. narozeninám BILLY se bude veřejnost setkávat prostřednictvím kompletní škály médií, včetně speciálních 40vteřinových televizních spotů, jejichž spuštění je naplánováno na březen. Tváří celé kampaně je populární herec a moderátor Václav Postránecký. „Stejně jako spousta lidí v mém okolí, i já jsem se začal více zajímat o to, co konzumuji, a jak kvalitní potraviny tvoří můj jídelníček. BILLA je pro mě synonymem právě takových produktů, proto jsem s radostí přijal nabídku stát se tváří její kampaně. BILLA je mi sympatická i pozitivním naladěním vůči svým zákazníkům,” přibližuje svůj vztah k BILLE známý umělec.