Reklama

Společnost Coca-Cola spustila novou vánoční kampaň v rámci nové filozofie značky Real MagicTM

Společnost Coca-Cola spustila vánoční kampaň Kouzlo být spolu (Real Magic at Christmas), která vyzdvihuje a oslavuje sílu sounáležitosti. Značka nabízí jednoduché poselství vánoční radosti a připomíná nám, že skutečné kouzlo spočívá především ve chvílích, které trávíme spolu s ostatními.

Společnost Coca-Cola spustila vánoční kampaň Kouzlo být spolu (Real Magic at Christmas), která vyzdvihuje a oslavuje sílu sounáležitosti. Značka, která se stala synonymem vánočního období, nabízí jednoduché poselství vánoční radosti a připomíná nám, že skutečné kouzlo spočívá především ve chvílích, které trávíme spolu s ostatními.

Kampaň Kouzlo být spolu představuje nové krátké video, které je podpořeno sérií aktivací prostřednictvím digitálních kanálů včetně partnerství s influencery, iniciativ místních komunit a aktivací v prodejnách. Nové video, které vytvořila agentura dentsuMB UK a režíroval ho Sam Brown ze společnosti Rogue Films, vyzdvihuje a oslavuje lidskost, která je pro dnešní svět opět velmi aktuální. V jeho emotivním příběhu se nám představí chlapec, který svojí fantazií a úsilím shromáždí na Vánoce dobrou vůli společenství a vytvoří pro všechny kouzelnou chvilku strávenou u svátečního jídla s nápojem Coca-Cola.

Manolo Arroyo, globální marketingový ředitel, uvedl: „Toto je naše první vánoční kampaň v rámci nové filozofie „Real Magic“. Společnost Coca-Cola vždy věřila v kouzlo Vánoc a tento rok v kampani oslavuje skutečné kouzlo mezilidských vztahů. Její podstatou je jednoduché a povznášející poselství jednoty, sounáležitosti a pozitivity, které nám má připomenout, že všechno, co potřebujeme k tomu, aby byly naše Vánoce kouzlené, je sdílet je s naší komunitou a těmi, které máme rádi.“

Nové video bude k dispozici v několik verzích s různou délkou trvání (nejdelší má zhruba 1,5 minuty), součástí kampaně však bude také série kratších videí. Videa můžete shlédnout v televizi, na sociálních sítích či YouTube. Vánoční poselství Coca-Cola nebude chybět ani v kinech a sváteční náladu bude tato kampaň šířit od listopadu až do konce prosince na 40+ trzích po celém světě. V Čechách a na Slovensku se kampaň spustila 15. listopadu.

Kromě filmu „Kouzlo být spolu“ obsahuje kampaň Real Magic at Christmas i další prvky. Komunikace v ATL prostředí bude obsahovat vedle televize i kampaň na sociálních sítích s názvem Multikulturní Vánoce. Kampaň proběhne prostřednictvím spolupráce s českými a slovenskými influencery. Gabriela Heclová za ČR a Expl0ited za SR odkryjí, společně se třemi až čtyřmi mikroinfluencery různých národností, odlišnosti ve vánočních zvyklostech. Součástí kampaně bude také vaření tradičních vánočních pokrmů jednotlivých národností.

V prodejnách se spotřebitelé v rámci BTL komunikace setkají s kouzelnou vizibilitou s názvem „Only Coke can do“. Ta využívá typické prvky jako je Santa Claus či vánoční kamion. Ve vybraných prodejnách bude pak umístěn shop-in-shop. Standardem je nové uspořádání v poměru 50 na 50 s hero produkty Coca-Cola regular a Coca-Cola Zero. V rámci celé vánoční kampaně se nového obalu dočkaly také lahve, na kterých bude postava Santy jakožto zosobnění „reálné magie“, jež nás provází v období Vánoc.

„Poselství naší kampaně sděluje, že Vánoce jsou obdobím sounáležitosti. Proto již tradičně ve společnosti Coca-Cola myslíme i na potřebné. Letos potěšíme například maminky v azylových domech, klienty Červeného kříže či seniory v domovech. S naším partnerem, společností Dáme jídlo, doručíme téměř třem tisícům lidí balíčky plné dobrot,“ uvádí Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti společnosti The Coca-Cola Company ČR/SR.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *