Marketing

Společnost LEGO Group představuje novou ambasadorku pro ČR A Slovensko

Novou ambasadorkou dívčí hry s kostkami LEGO® se stala pro Českou a Slovenskou republiku 12letá závodnice na motokárách Laura Bubenová. Tuzemská část globální kampaně Každá je jedinečná – Připravte svět na dívky byla v obou zemích spuštěna symbolicky na Den žen, 8. března.

Laura v kampani svým příkladem inspiruje ostatní dívky a ukazuje, že se mohou věnovat čemu chtějí, bez ohledu na očekávání společnosti a genderové předsudky.

Výzkum společnosti LEGO Group a organizace Geena Davis Institute on Gender in Media zjistil, že dívky sice jsou připraveny překonat genderové stereotypy, ale jejich tvůrčí potenciál je stále zadupáván omezujícími předsudky. Společnost LEGO Group proto na celém světě oslovila inspirující dívky, které staromódní genderové normy bourají a přestavují. Pro Českou republiku a Slovensko se stala novou ambasadorkou kampaně Každá je jedinečná – Připravte svět na dívky Laura Bubenová.

Laura je 12letá závodnice na motokárách ze Slovenska, která má ve svých letech slušnou sbírku medailí a pohárů ze závodů motokár. Také už je na okruhu od svých 6 let. Za sebou má zatím dvě sezóny a připravuje se na třetí. Za tu dobu získala hned několik umístění včetně 2. místa v Slovenském kartingovém poháru a bronz na Majstrovstvách Slovenska. V minulém roce se posunula mezi 8 nejlepších juniorek v projektu FIA Girls on Track.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *