Reklama

Společnost Lenovo spouští novou kampaň na produktovou řadu YOGA

Společnost Lenovo představila ke konci léta novou kampaň zaměřenou na produkty řady Lenovo YOGA. Dříve se pojem Yoga asocioval hlavně se slovem konvertibilní, kdy bylo možné displej otočit o 360° a poté držet přístroj jako knihu, či mít jako tablet.

Lenovo YOGA se nyní profiluje jako prémiová značka, jak je již znát z modelů Lenovo Yoga 9 s koženým povrchem, nebo Lenovo Yoga Slim 7, která je také v ikonické barvě orchid. Tato kampaň si klade za cíl zdůraznit, že se Yoga řadí právě do prémiového prostředí. Nově sem teď míří také tablety, a to konkrétně modely Lenovo Yoga Tab 11 a Lenovo Yoga Tab 13, které jsou vybaveny stojánky a možnost jejich použití je tak ještě širší. Oba tyto tablety podporují stylus a mají 2K displej. Yoga tab 13 má navíc možnost připojení přes micro HDMI, a tak je možné ji využít i jako externí monitor.

Lenovo YOGA kampaň byla oficiálně zahájena 26. srpna akcí, která se konala na Rašínově nábřeží a nesla název Lenovo late summer party. Společnost Lenovo zde představila své nové ambasadory, kterými se stala módní influencerka Jana Janatá @lovefashionjana, umělec Josef Rataj @ratajart, tatérka Týna Nezbeda @tynanezbeda, stylista a kuchař Pavel Berky @berkyoficial a zpěvák Milan Peroutka @milanperoutka. Jedná se o první větší spolupráci s influencery se zaměřením na segment Lenovo YOGA. Kampaň poběží skrze sociální média, digitální marketing, venkovní reklamu a na starost ji má Kateřina Bryndová, která se k marketingovému týmu Lenovo přidala v květnu.

Na akci byly vystaveny kromě tabletů také notebooky Lenovo Yoga 9, Lenovo Yoga Slim 7 nebo Lenovo Duet 7. Mezi produkty bylo možné vidět i první potetovaný notebook Týnou Nezbedou a první posprejovaný notebook Josefem Ratajem.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *