Reklama

Společnost Miele odstartovala kampaň s tématem řady ArtLine

Od dubna do června 2018 proběhne jarní kampaň Miele, zahrnující TV spot, OOH, print i online média s tituly zaměřenými na ženy, rodinu, zdraví nebo zpravodajství.

Tématem kampaně je designová řada ArtLine, nové volně stojící kávovary, pračky se systémem TwinDos, bezsáčkové vysavače Blizzard a 90 let vysavačů Miele.

Zároveň se zde ve větším rozsahu představí nové logo Miele, které nahradilo předchozí, užívané téměř 20 let. Na první pohled zaujme rozšířenou plochou kolem charakteristického nápisu a temnějším tónem, který dodává novému logu velkorysejší a exkluzivnější vzhled. Realizaci kampaně má na starosti agentura DORLAND.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *