Branding

Společnost PayPal představuje novou identitu značky

Společnost PayPal oznámila zásadní změny v identitě své značky, včetně uvedení nového loga. Tento nový vzhled odráží jednoduchost, pohodlí a zabezpečení, které společnost PayPal nabízí, a byl přepracován pro použití v dnešním dynamickém světě s důrazem na mobilitu. Svou identitu aktualizuje společnost PayPal poprvé od roku 2007.

„Nová identita naší značky je mnohem víc než jen aktualizované logo,“ řekl David Marcus, prezident společnosti PayPal. „Spojili jsme tuto změnu s naší první celosvětovou kampaní pro propagaci značky. Spotřebitelům, vývojářům a obchodníkům po celém světě ukazujeme, že společnost PayPal může přetvořit budoucnost peněz díky tomu, že staví lidi na první místo. Protože světem nehýbou peníze, ale lidé.“

Identita značky, kterou vytvořila oceňovaná designérská firma fuseproject, přináší osvěžení pomocí zjednodušené formy a živějších barev a staví přitom na všeobecné znalosti stávajícího loga a charakteristickém dvojitém P, které je zkratkou pro PayPal. Nové vyjádření značky lépe odráží rostoucí potřeby mobilních, fyzických a online firem, které využívají společnost PayPal a její postavení inovátora. Vzhled a dojem jsou navrženy pro svět, který ze současnosti založené na stolních a mobilních zařízeních přechází do budoucnosti, v níž budou moci platby realizovat prakticky jakákoli zařízení.

Nová zařízení, od inteligentních hodinek až po připojené brýle, jednoho dne umožní uživatelům převádět peníze jedním klepnutím na zápěstí nebo doslova mrknutím oka. Tato změna designu přináší ucelený vzhled a prezentaci napříč celou značkou a posiluje důvěru, kterou již dnes zákazníci mají ve značku PayPal. Díky její jednoduchosti a flexibilitě je také možné ji používat kdekoli, od smartphonů až po 72palcové televizory.

„PayPal je věhlasná značka, jejíž hodnota zdaleka nestojí jen na tom, jak pracuje se svým logem,“ řekl Yves Behar, zakladatel a výkonný ředitel společnosti fuseproject. „Společnost PayPal je inovativní a dynamická a lidé k ní přistupují jako ke značce zaměřené na spotřebitele. Nové logo odráží pověst průkopníka a poskytne společnosti PayPal výchozí bod k tomu, aby mohla udávat směr v odvětví díky intuitivní možnosti provádět transakce na všech zařízeních i bez technických znalostí.“

PayPal

Nová identita je modernější a také vizuálně kompaktnější a díky tomu působí na spotřebitele přátelštějším a elegantnějším dojmem. Čtyři klíčové prvky, které přinášejí novou úroveň dynamiky a účinnosti s cílem pomoci společnosti PayPal lépe komunikovat se spotřebiteli po celém světě a na všech zařízeních, jsou: důraznější slovní označení PayPal využívající upravený typ písma Futura, nový monogram dvojitého P společnosti PayPal, živější barvy a grafika založená na dynamických úhlech. Slovní označení spolu s monogramem společně tvoří nový podpis společnosti PayPal.

Použité písmo se vyznačuje měkkými liniemi, které zdůrazňují, že PayPal je přístupná značka s lidským přístupem. Logo bylo vždy vyvedeno v modré barvě, ale výběr nových barev – sytě indigově modrého „Pay“ a jasně modrého „Pal“ – přispívá k lepšímu zobrazení ve vysokém rozlišení, které je pro dnešní svět typické.

Písmena P v monogramu se překrývají, aby zdůraznila propojení mezi lidmi, kteří používají řešení PayPal. Design písmen P odráží progresivní a inovativní přístup společnosti PayPal a současně přináší větší „kompaktnost“ při každodenním použití.

Dalším společným motivem změny designu je pokrokovost. Stejně jako v dřívějším logu jsou slova a písmena stále vyvedena kurzívou a odrážejí tak vizionářskou společnost, která směřuje kupředu. Pokrokovost zdůrazňuje také grafika využívající dynamické úhly.

Nová identita bude uplatněna na celém světě, online a ve všech základních oblastech použití, včetně tlačítek pro provedení platby, zařízení PayPal Here a marketingových a prodejních materiálů. Objeví se také v první celosvětové kampani společnosti PayPal pro propagaci značky: Powering The People Economy (Podpora ekonomiky lidí). Tato kampaň, kterou připravila společnost Havas Worldwide, bude využívat celou řadu propagačních kanálů a představí se nejprve ve Spojených státech amerických, Spojeném království, Německu a Austrálii.

Čtěte také