Public relations

Společnost Weber Shandwick navázala spolupráci se značkou Philips

Společnost TP Vision si pro svou licenční značku Philips TV najala Weber Shandwick jako svou celoevropskou agenturu pro lifestylové PR.

Ostatní PR aktivity i nadále zajišťuje stávající agentura PRAM Consulting.

Globální agentura bude Philips TV prezentovat především jako evropskou prémiovou designovou a lifestylovou značku a bude celoročně vést integrované kampaně, mediální vztahy, vytvářet obsah a organizovat akce, například na veletrhu IFA. O klienta se bude starat kancelář Weber Shandwick v Nizozemsku pod vedením Hafidy Abahaiové.

Adrian Gonzalez-Ibbitson, mezinárodní PR manažer společnosti TP Vision pozitivně komentuje vyhlídku na spolupráci s agenturou Weber Shandwick: „Až doposud brali lidé Philips TV čistě z technického pohledu, a to jak její značky, tak produkty v čele s nejmodernější řadou televizorů. Máme v plánu se nyní více soustředit na lifestylové vlastnosti našich produktů, díky nimž je tato značka zcela unikátní: prémiový evropský design a technologii Ambilight. Ukázalo se, že Weber Shandwick se svým oceněným tvůrčím a integrovaným způsobem práce, evropskou sítí a centrálním modelem ,hub-and-spokeʻ je pro nás ten nejlepší partner. Naše firma se těší na vzájemnou spolupráci.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *