Reklama

Spořit je chytré, ale spořit s ING je chytřejší

K začátku každého roku patří i mnohá předsevzetí. Jedním z nich bývá pravidelně snaha o větší spoření. V té návaznosti ING Bank přichází s novou kampaní na své revoluční spořicí konto. Komunikaci připravila divize McQueen z rodiny McCann Prague.
ING Bank dala v loňském roce vědět, že pro své zákazníky nechce být jen obyčejnou bankou, ale partnerem pro život a práci s financemi. Průzkumy ukázaly, že až 60 % dotázaných by rádo zapracovalo na vyšších úsporách, více než polovině se to však v předchozím roce nepovedlo.

Většina lidí hodnotí své finanční rezervy za nedostačující a zájem o spoření se v současné době zvyšuje. ING Bank se ve své nové férové kampani snaží přimět lidi, aby používali ty správné spořicí produkty. Právě spořicí účet od ING Bank má jedno z nejvyšších zhodnocení, stávající i noví zákazníci mohou nyní každý měsíc spořit až do výše 300 000 Kč a získat za ně úrokovou míru 2 % p. a. V nové kampani se dozvíte, že může obohatit váš život nejen finančně, ale také emocionálně – pomůže vám užívat si věci, na kterých opravdu záleží.

„Spořit je chytré a naší kampaní ukazujeme klientům, že spořit s ING je chytřejší. Nejen noví, ale i naši stávající klienti si mohou každý měsíc uložit na dvouprocentní úrok až 300 tisíc korun,“ uvedl k nové kampani Nik van Dam, marketingový ředitel ING Bank Česká republika.

Tvůrci konceptu, kreativní tým tvořený Razvanem Capanescu (Chief Creative Officer) a Jiřím Horutem (Creative Director), ke kampani dodávají: „Vytvořili jsme kampaň postavenou na vztazích, ve kterých se zhlédne každý. Navazuje tak na naši předchozí komunikaci. Ukázali jsme, že ING není pouze banka, ale je i důvěryhodný partner. Nyní pomáhá dosáhnout více ve všech aspektech života a získává pro své zákazníky více peněz, aby se mohli postarat nejen o sebe, ale i o své nejbližší.

V televizním spotu se znovu setkáváme s hrdiny z části předchozí komunikace. Potkávat je nyní bude možné kromě televize i na internetu a sociálních sítích, a to na dalších doplňujících formátech s mikro cílením na různé cílové skupiny. Spot režíroval Matěj Šámal z Armada Films, focení vizuálů se ujal Patrik Klema z McCann Prague.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *