Public relations

Starbucks navázala spolupráci s agenturou Bokem

Agentura Bokem bude pracovat v součinnosti s polskou agenturou Garden of Words, kterou si vybral provozovatel sítě Starbucks ve střední Evropě AmRest jako zastřešující agenturu pro PR a digitální komunikaci na těchto trzích.

Bokem bude jakožto partnerská agentura Garden of Words koordinovat komunikaci s českými zákazníky.

Tendr byl výsledkem strategického rozhodnutí o potřebě konzistentnější komunikace a PR aktivit značky v daném regionu. AmRest zvolil jednu hlavní, zastřešující agenturu, která na každém jednotlivém trhu spolupracuje s agenturou místní. Agentura Garden of Words si pro komunikaci značky Starbucks vybrala Bokem z několika českých PR agentur. Práce Bokem zahrnuje řízení lokální tiskové kanceláře značky, produktové a korporátní PR a digitální kampaně.
“Jsme si jisti, že Bokem jako strategický partner Garden of Words, naší řídicí agentury pro střední Evropu, svými znalostmi a porozumění českým zákazníkům vysoce přispěje ke komunikaci značky na tomto trhu,” říká ředitelka PR společnosti AmRest pro střední Evropu Iwona Sarachman.

„Vážíme si toho, že si nás lidé z Garden of Words vybrali a dali nám jako malé agentuře šanci pracovat s nimi pro Starbucks. Těšíme se na spolupráci a věřím, že se nám podaří dobře zúročit zkušenosti, které na českém trhu v oblasti nápojů a drobného občerstvení máme,“ doplňuje ředitelka agentury Bokem Magdalena Dobruská.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *