Značka Starobrno je už od roku 2012 hrdým generálním partnerem hokejového klubu Kometa Brna – a oba subjekty od té doby úzce a pestře spolupracují. Partnerství se zúročuje i teď, kdy Kometa postoupila do semifinále play-off a snaží se přes pražskou Spartu probít až do finále. A značka Starobrno na tuto situaci samozřejmě reaguje.
Spolupráce mezi Starobrnem a Kometou se začala rýsovat ještě před uzavřením partnerství, kdy hokejisté například navštívili pivovar a uspořádali autogramiádu pro zaměstnance, mezi nimiž mají spoustu fanoušků. Z iniciativy Starobrna se hráči během partnerství představují veřejnosti i jinak než na ledové ploše – například při autogramiádě celého A-týmu na Dni otevřených dveří v září 2013 či při otevření renovované pivnice Pivovarské restaurace na Mendlově náměstí na podzim loňského roku.
Velký úspěch nejen mezi fanoušky slavila televizní reklama Óda na Kometu, natočená koncem roku 2012. Představuje skvělou atmosféru při hokejovém zápase v zaplněné Kajot Aréně, 7200 fanoušků v publiku i brněnských ulicích. Neoficiální hymnu na hudbu Ludwiga van Beethovena v reklamě za doprovodu symfonického orchestru zpívá sólista opery Národního divadla Brno Jan Šťáva. K dnešnímu dni ji shlédlo téměř čtvrt milionu uživatelů sociálních sítí. Nyní se u příležitosti play-off na televizní obrazovky znova vrátila.
Co se týče samotných pivních produktů, příznivý ohlas u spotřebitelů zaznamenaly multipacky oblíbeného jedenáctistupňového Media, které obsahovaly i originální sklenici s logem HC Kometa a číslem a podpisem jednoho ze šesti hráčů. Multipacky, určené původně na vánoční trh, se tak vloni na jaře dočkaly druhé edice. Úspěch ovšem v roce 2013 slavily i půllitrové unikátní plechovky Starobrno Medium se speciálním designem, na nichž byli vyobrazeni legendární hráči Vlastimil Bubník, Bronislav Danda, Josef Černý a Karel Lang, dnešní generaci zastupoval brankář Jiří Trvaj.
V současnosti, tedy v době probíhajících semifinálových zápasů, Starobrno coby hrdý partner Kometě nejen fandí, ale podporuje ji nejrůznějšími způsoby. Nelehké cestě za titulem tak má pomoci i pivo, konkrétně Starobrno Drak, které právě vstupuje na český pivní trh. Vzhledem k tomu, že jde o extra chmelený a dvanáctistupňový ležák, nabízí se v souvislosti s Kometou celá řada číselných hříček. Uvedené pivo má 5,3 % alkoholu – a rok 1953 je i rokem vzniku populárního klubu. Pořadové číslo 12 bude mít i titul mistra extraligy, na který v Brně fanoušci čekají dlouhých 47 let. Dvanáctku na svém dresu nosí i současný kapitán modrobílých Leoš Čermák. Drak jako symbol Brna je ztělesněním síly – a přeneseně má hokejisty hnát za vysněným titulem. Jak si fanoušci na stadionu i televizní diváci možná už všimli, logo piva Starobrno Drak i jeho název se čerstvě objevily i na dresech hráčů, vyrobených speciálně k semifinále extraligy.
Kometě v těchto dnech fandí celé Brno. Fanoušků oblíbeného hokejového klubu je požehnaně i mezi samotnými zaměstnanci pivovaru – a někteří z nich se dokonce před nedávnem ve starobrněnské varně zúčastnili natáčení videospotů, které běží při zápasech na stadionu.