Reklama

Staropramen COOL odstartoval kampaň na chlazené nápoje

S blížícím se létem láká značka Staropramen COOL k osvěžení prostřednictvím některého ze čtyř beermixů, které kombinují světlé výčepní pivo Staropramen a ovocnou šťávu. „BÍLÁ – VYCHLAĎ, MODRÁ – VYPIJ“ je hlavním motem letošní kampaně, se kterou se setkáte v televizi a on-line.

V dubnu letošního roku se oblíbený beermix Staropramen COOL objevil na trhu nejen s novou příchutí Bezový květ a citron, ale také v novém obalu, jehož součástí je i výrazný symbol Cold edge. Díky této speciální technologii konzumenti snadno rozpoznají, kdy má Staropramen Cool tu pravou teplotu pro to, aby osvěžení po jeho vypití bylo maximální. Jednoduše řečeno „BÍLÁ – VYCHLAĎ, MODRÁ – VYPIJ“. Právě tuto informaci získají diváci, kteří na některém z televizních kanálů Prima Group a TV Barandov uvidí nový televizní spot Staropramen Cool.

Staropramen_COOL

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *