Reklama

Staropramen se letos opět zapojí do oslav Dnů českého piva

Staropramen na podporu oslav Dnů českého piva připravil i novou marketingovou kampaň pod názvem „Extra důvod se sejít“. Jejím prostřednictvím bude veřejnosti připomínat oslavu českého národního nápoje a zároveň své příznivce zvát na pivní speciál.

Klíčovou částí kampaně budou televizní spoty, které poběží hlavně na stanicích Prima Group od začátku září 2016. Je to zřejmě vůbec poprvé, co se některý z pivovarů rozhodl podpořit své zapojení do oslav Dnů českého piva televizní kampaní.

„Se svými přáteli chodíme pravidelně rádi „na jedno“, ale nyní máme o důvod víc se setkat. Naším cílem je lidem připomenout náš národní nápoj, na který můžeme být po právu hrdí, a navnadit je, aby se se svými přáteli vydali do našich hospod a restaurací, kde si mohou vychutnat Extra chmelenou nepasterizovanou 12 z dílny našich sládků. Důležitost, kterou oslavám Dnů českého piva přikládáme, dokládá i speciálně vytvořený televizní spot na podporu tohoto svátku,“ říká Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Staropramen.

staropramen_kampan2016

Kromě televize kampaň poběží na všech stanicích Radiohouse, v síti kin Cinestar, na billboardech, bigboardech a tramboardech. Lidé se s ní budou moci setkat také v metru, na city lightech na hlavním nádraží a on-line. Samozřejmě velká část kampaně se odehraje přímo v místě prodeje, tedy v hospodách a restauracích, kde je pro konzumenty připravená aktivace spojená se Dny českého piva a pivem obecně.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *