Reklama

Startuje kampaň na podporu Dakaru novou s Ladislavem Špačkem

Kreativní a social media agentura energetických nápojů Big Shock! spouští novou kampaň, která má za cíl rozšířit v Čechách povědomí o českých závodnících Big Shock! Racing týmu na Dakaru Rallye 2020 a podpořit prodej limitované edice Big Dakar!. 

„Celý koncept Dakarské etikety Ladislava Špačka je dělaný jemu na míru. Jsme moc rádi, že se nezalekl této nabídky a šel do toho nebojácně s námi. V komunitě fanoušků Dakaru jsou Martin Macík a Honza Brabec známí šampioni, my jsme je chtěli zapojit i do konceptu, který věříme, že bude atraktivní i pro lidi, kteří se o závodění zajímají jen povrchově. V průběhu ledna by měly být vydané všechny díly a musím říct, že se máte na co těšit!“, říká Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.

„Už dlouho jsme měli v plánu rozšířit v Čechách povědomí o Dakaru, neboť máme několik skvělých jezdců, kteří se každoročně umisťují na velmi dobrých pozicích. Bohužel se v Čechách o Dakaru tolik nemluví, ale věříme, že se to velmi brzy změní. Když Socialsharks přišli s touto kreativou, tak jsme hned věděli, že tohle jsme my a že je to směr, kterým se chceme ubírat i nadále. Překvapovat naše konzumenty a fanoušky netradiční komunikací a spoluprací se zajímavými lidmi, třeba jako je pan Špaček. V dalším roce plánujeme se Socialsharks velmi zajímavé projekty a nemůžu se dočkat, co vše rok 2020 přinese. „, dodává Petra Dlouhá, marketingová ředitelka společnosti Al Namura, která vlastní značku Big Shock!

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *