Letošní Movember podpoří také společnost Janssen, která s agenturou Insighters připravila kampaň „VERCAJK V CAJKU“. Charitativní osvětová kampaň Movember upozorňuje na důležitost prevence rakoviny prostaty a varlat již tradičně po celý listopad.
V Česku iniciativu zaštiťuje Nadační fond Muži proti rakovině ve spolupráci s Českou urologickou společností.
Neotřelý claim se objeví nejen v médiích a na sociálních sítích. Komunikace bude směřovat také na samotné lékaře, kteří by se letos měli do kampaně maximálně zapojit a informovat své pacienty o možnosti preventivních Movember prohlídek, které jsou pro mužské zdraví zásadní.
Kampaň „VERCAJK V CAJKU“ apeluje zejména na muže ve věku 50+, aby se objednali k urologovi na tzv. Movember prohlídku, tedy na preventivní vyšetření rakoviny prostaty. Dává si za úkol upozornit na prevenci a zbavit strachu z neznámého vyšetření: „Jako agentura mámen rozsáhlé zkušenosti v oblasti health care komunikace, myslím, že i díky tomu se nám podařilo připravit trefnou, neotřelou a přímočarou kampaň. Těšíme se na její realizaci,“ říká Ondřej Hubatka, spolumajitel agentury Insighters.