Reklama

Sváteční kampaň MALL.CZ opět podpoří vánoční píseň

Letošní kampaň nákupní galerie MALL uvádí historicky první vánoční píseň kapely Chinaski. Michal Malátný letos usedl ke slavnostně prostřenému stolu o něco dříve, než je zvyklý a u stromku obsypaného dárky se sešel společně s celou kapelou a se slovenskou kolegyní Katarínou Knechtovou.

Všechny dohromady svedla spolupráce na česko-slovenské písni s názvem Milióóóny přání. Videoklip k ní exkluzivně uvádí MALL.TV, MALL.cz a MALL.sk v rámci letošní vánoční kampaně.

Sváteční dny si většina z nás chce užít v klidu s rodinou a nabrat novou energii. „Já doteď veškeré sezónní písničky bojkotovala, toto je můj úplně první vánoční singl a jsem ráda, že to tak hezky vyšlo,“ komentuje novou písničku ke kampani nákupní galerie MALL.cz, zpěvačka Katarína Knechtová. „Takový singl byl vždycky velký sen našeho tragicky zesnulého bubeníka Pavla Grohmana, který toužil dát dohromady nějakou takovou pecku! Tak mu po deseti letech toto přání konečně splníme,“ komentuje a vzpomíná Malátný.

Videoklip uvádí internetová televize MALL.TV, píseň bude ke slyšení na českých i slovenských rádiích. Stává se zároveň leitmotivem vánoční reklamní kampaně MALL.cz i MALL.sk. „Plynule navazujeme na úspěšnou komunikaci Black Friday. Chceme dál připomínat, že Vánoce jsou v první řadě svátky klidu. Proto se vracíme k hodnotám, které nám svátky připomínají. Navazujeme také na tradici písní, zahájenou loni spolu s Ewou Farnou a hitem Vánoce na míru,“ říká Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v MALL Group.

Televizní kampaň s melodií této písně na kanálech Prima Group doplňuje celoplošná rádiová reklama na Evropě 2, Frekvenci 1 a v dalších regionálních rádiích. Dále jsou 30‘ spoty k vidění v on-line prostoru na Facebooku a Youtube, kde je podpoří i 6‘ spoty ve formátu bumper adds. Inzerci lidé uvidí i v tištěných médiích a out of home reklamě.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *