Komunikace

Svět milovníků vín a sýrů ve filmovém stylu

Agentura Publicis Prague natočila nový spot Krále Sýrů s jedním z nejslavnějších českých vinařů, sommelierem Petrem Marcinčákem. Spot odstartoval v České republice 20.11.2017.

Televizní spot byl realizován v produkci Filmservice pod vedením zkušeného českého režiséra Jaromíra Malého, který ve spolupráci s obrazovým perfekcionistou, kameramanem Svenem Siegristem z Německa, vytvořil na ploše 30 sekund působivou filmovou podívanou. „V luxusním intimním prostoru pražského pohostince Monarch si v romantické večerní atmosféře sametového late night jazzu divák užije velmi sugestivního zážitku, jenž inspiruje neodbytnou chuť na originální hermelín po vzoru zkušeného a zralého muže, který si umí vybrat,“ uvedl Petr Malina, kreativní ředitel agentury Publicis Prague.

Dle skriptu, vytvořeného kreativním týmem Publicis Prague dostal Petr Marcinčák prostor vychutnat si sýr způsobem, s jakým se degustují špičková vína. „Víno a sýry se odjakživa velmi dobře doplňují. Proto byl pro nás Petr Marcinčák, coby český vinař jasnou volbou pro spojení s Králem Sýrů. Hermelínu jsme tak umožnili výrazněji vyniknout a vytvořit příběh o chuti, které se nedá odolat. Chuti, která patří mezi ty skutečně tradiční české, k níž se vždy rádi vracíme, ačkoliv mezitím ochutnáváme stovky jiných,“ doplňuje Lenka Tenglerová, Brand Manager značky Král Sýrů pro ČR & SR ze společnosti Savencia Fromage & Diary.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *