Reklama

Tesco představuje mobilní hru, ve které si lze hrát na manažera prodejny

V mobilní hře Tesca si můžete vyzkoušet roli manažera supermarketu. Svou prodejnu si navrhnete, řídíte a rozvíjíte regál po regálu. Zvolíte-li si správnou obchodní strategii, můžete z malého obchůdku rychle vytvořit úspěšný hypermarket.

Jako vedoucí se staráte o tři části obchodu: prodejnu, sklad a kancelář. Neustále se rozhodujete, jaké zboží kdy objednáte a které výrobky si sami vyprodukujete. Je také na vás, zda zboží umístíte do regálů, obsloužíte zákazníky, nebo nejprve vyřídíte online objednávky. Hlavní však je dobře se rozhodnout, kdy investujete do rozvoje obchodu a v jakých oblastech. Hra tak zábavnou formou rozvíjí manažerské dovednosti a seznamuje hráče s řízením prodejny.

Čím více spokojených zákazníků získáte, tím více budete mít financí, zaměstnanců a možností. Na hráče čeká přes 100 úrovní, s nimiž se postupně rozšiřuje prodejna, její vybavení i sortiment. Hra je založena na menších úkolech, které se dají snadno plnit i během krátkých volných chvil v průběhu dne. Práce úspěšného manažera však nikdy nekončí.

Propojení virtuálního a reálného světa
Hra propojuje virtuální svět s naším skutečným. Jejím cílem je hráčům maximálně přiblížit fungování obchodů Tesco a zahrnuje proto stejné služby, vybavení i sortiment, které lze nalézt v reálné prodejně. Hra je průběžně aktualizována ve spolupráci s Tescem a také na základě zpětné vazby od hráčů.

Všechny prodejny ve hře jsou propojeny, takže hráči mohou být v kontaktu se svými přáteli i dalšími manažery a obchodovat s nimi. Připravuje se také navázání hry na věrnostní program Tesco Clubcard. Hráči pak budou za své úspěchy získávat od Tesca vedle virtuálních i reálné odměny.

Úspěchy hry z Maďarska
Hru pro Tesco vytvořila kreativní digitální agentura Possible v Budapešti v roce 2014 a v Maďarsku měla ohromný úspěch. Získala si zde už více než 280 000 hráčů a stala se jednou z nejstahovanějších mobilních her. Maďarští hráči již odehráli na 27 milionů relací, během nichž uskutečnili přes 33 milionů objednávek zboží. V návaznosti na tento úspěch byla aplikace lokalizována pro Českou republiku, Slovensko a Polsko.

tesco_hra

Hra má jednoduché ovládání, ale zároveň velmi propracovaný obsah inspirovaný reálnými obchody, díky čemuž si získala přízeň dětí i dospělých, a to především mezi ženami. K jejímu úspěchu přispívá milá idealizovaná 2,5D grafika, kterou je ve hře ztvárněno přes 80 postav v roli zákazníků i zaměstnanců.

Hru lze stáhnout zcela zdarma a nic se neplatí ani v jejím průběhu. Další velkou výhodou je, že ji můžete hrát i offline. Odkazy na aplikaci pro systémy iOS, Android i Windows Phone naleznete na http://mojemaletesco.itesco.cz.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *