banner_left
Reklama

Tlak pod kontrolou – nová kampaň Michelin

Nejnovější výzkum, který na žádost společnosti Michelin uskutečnila firma Kantar TNS, ukazuje, že více než polovina českých řidičů kontroluje jen velmi zřídka tlak vzduchu v pneumatikách na svém vozidle.

Proto Michelin pořádá v Čechách informační kampaň s názvem „Tlak pod kontrolou“, která má řidičům připomenout, jak je důležité udržovat správný tlak huštění svých pneumatik. Do akce, která začíná 20. března, se zapojil i známý automobilový závodník a bloger Tomáš Enge.

Nejnovější výsledky výzkumu, který na žádost firmy Michelin uskutečnilo výzkumné centrum Kantar TNS, ukazují, že 53 % českých řidičů kontroluje tlak vzduchu ve svých pneumatikách méně než jednou za měsíc, což je frekvence, kterou doporučují odborníci. Z toho 16 % dotázaných kontroluje tlak huštění jednou za půl roku nebo méně často. O něco méně než polovina českých řidičů (45 %) ověřuje hodnotu tlaku vzduchu ve svých pneumatikách v souladu s doporučeními výrobců pneumatik.

Výsledky výzkumu společnosti Kantar TNS zároveň ukazují, že 14 % řidičů neví, jaký je optimální tlak huštění jejich pneumatik, 39 % řidičů zná tuto hodnotu jen přibližně a 47 % řidičů ví přesně, jaký je doporučený tlak vzduchu v pneumatikách pro jejich vozidlo.

michelin_tlak

Aby bylo pro všechny účastníky akce snazší osvojit si všechny potřebné informace, na stránkách kampaně www.tlakpodkontrolou.michelin.cz naleznou řidiči vše podstatné o tlaku huštění pneumatik z hlediska bezpečnosti a ekonomičnosti, o zásadách jeho kontroly a o užívání pneumatik. Akci doprovází vzdělávací soutěž s atraktivními cenami, ve které je možné vyhrát například sadu pneumatik MICHELIN CrossClimate+, celosvětově prvních letních pneumatik se zimní homologací.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *