Reklama

Toshiba uvádí kampaň zaměřenou na partnery před ukončením podpory Windows XP

Toshiba Europe GmbH uvádí celoevropskou kampaň „Modernizujte s Toshibou” zaměřenou na prodej a marketing, jejíž cílem je podpořit obchodní partnery spolupracující s malými a středními podniky (SMB) před blížícím se ukončením podpory Windows XP a Microsoft Office 2003. Toshiba přichází s akční nabídkou určenou pro malé a střední podniky, která jim usnadní a cenově zpřístupní aktualizaci notebooků, a také poskytne marketingovou podporu.

Tato kampaň úzce souvisí s iniciativou Microsoftu „Get2Modern“, jež firmy podporuje k přechodu na nejnověší verzi Windows a umožňuje tak plné využití výhod moderního operačního systému.

Toshiba reklama

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *