Branding

TPA má nové jméno i logo

TPA (dříve TPA Horwath) vystoupila ze sítě Crowe Horwath a stala se nezávislým členem Baker Tilly Europe Alliance. S tímto krokem došlo i ke změně značky a vizuální identity společnosti.

TPA vyjmula ze svého původního brandu složku „Horwath“ v reakci na vystoupení ze sítě Crowe Horwath a nyní vystupuje pouze pod jménem TPA, která indikuje příslušnost ke skupině TPA Group. Ta působí v 11 zemích střední a východní Evropy.

Novou korporátní barvou je zelená, konkrétně TPA Racing Green, která společnost zcela odlišuje od konkurence. Tato sytá zelená má rozličné vlastnosti a vytváří specifické asociace, jako síla, přirozenost, udržitelnost, tradice apod. Došlo i ke změně stylu písma na psací. Nové logo společnosti a skupiny je ve dvou podobách. Samostatné TPA nebo kombinované s mottem firemního know how „Face to Face Business“.

„S tímto logem se chceme zaměřit na podstatu a původ naší společnosti – kombinace tří písmen „TPA“ je již velmi dobře známá po mnoho let a dobře zavedená mezi našimi klienty. Zůstaneme tedy i nadále jasně rozpoznatelní. A naše nová zelená barva, kterou nazýváme TPA Racing Green, je především silná a přirozená barva, je v našem oboru netypická a tedy zapamatovatelná. Podtrhuje naši kvalitu, sílu a přirozenost i pouto ke kořenům, tedy ano, odkazuje na zemi a původ, ale také je to barva klidná a stabilní podtrhující náš vztah ke klientům a způsob jednání a komunikace s nimi. Tedy v mírumilovném a přátelském prostředí,“ komentuje nové logo Rostislav Kuneš, partner TPA.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *