Reklama

Tváří nejnovější kampaně P&G “Děkuji, maminko” českou tváří kampaně je Barbora Špotáková s maminkou

Sto dní před oficiálním zahájením olympijských her v Riu de Janeiru přichází společnost PROCTER & GAMBLE s novým videem „STRONG“, které navazuje na kampaň „Děkuji, maminko“.

Po úspěchu dřívějších spotů společnosti P&G, „Pick Them Back Up“, „Kids“ a „Best Job“, které sklidily úspěch a staly se jedněmi z nejsledovanějších videí olympijských her vůbec, se „Strong“ hlásí k jejich odkazu a zároveň nově
upozorňuje na klíčovou roli maminek v životě každého z nás.

Video „STRONG” nám připomíná každodenní odvahu našich maminek, díky které nalézáme sílu překonávat všechny životní překážky. Film sleduje osudy čtyř sportovců a jejich maminek během cesty za olympijským snem. Přibližuje malé i velké okamžiky v životech hrdinů a ukazuje, jak jim neobyčejná podpora matek dává sílu čelit jedné z největších sportovních výzev.

PG_Spotakova

Českou ambasadorkou kampaně je Barbora Špotáková se svojí maminkou. „Moje maminka pro mne byla vždy velkou inspirací,” svěřuje se Barbora Špotáková. „Bez její opory a důvěry bych se nikdy nedostala tam, kde jsem teď. Jsem moc ráda, že mohu reprezentovat společnost P&G, která si uvědomuje, jak velkou roli sehrávají maminky v našich životech. Maminka mi velice pomohla, když jsme se přestěhovaly do Prahy a vše pro mne bylo nové. První roky bez prostředků a v novém prostředí náš vztah utužily asi nejvíce. V tu chvíli jsme se musely spolehnout jedna na druhou a být si navzájem oporou. Když něco takového překonáte, jste právě o to silnější než vaše soupeřky na stadionu.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *