Komunikace

Unikátní festival O2 Ynspirology CON proběhne v září

Během celodenního programu se představí více než 30 nejinspirativnějších youtuberů, umělců, muzikantů, sportovců a osobností česko-slovenského onlinu. Před nákupním centrem METROPOLE Zličín vyroste městečko postavené z lodních kontejnerů, které pojme až 5 tisíc hostů.

Návštěvníci tak budou moci festival zažít skutečně na vlastní kůži. Organizátoři slibují největší “virtual reality” hernu v České republice, grafické a graffiti workshopy, sportovní workshopy jako například školu parkouru či koncerty PSH, Republic of Two, Lake Malawi, Logic, VR Nobody a mnoho dalšího. Youtuberskou scénu pak bude zastupovat tuzemská špička jako HouseBox, Johny Machette, Zachy, MadBros nebo Anna Šulc.

Slovo Ynspirology svým Y na začátku naznačuje, že projekt směřuje vstříc generaci Y, tedy lidem narozeným mezi roky 1986 a 2000. Projekt je nejnovějším dílem týmu Yemiho A.D., který na stejnojmenném Youtube kanále již tři měsíce vysílá seriál, v němž se společně se svou crew vypravuje do nejrůznějších koutů světa hledat inspiraci, bavit se i pracovat.

„Každý z nás se někdy dostane do situace, kdy mu schází inspirace. Ta většinou přichází od lidí z jiných světů, než ve kterých zrovna jsme. Nové věci vznikají spojením různorodosti,” vysvětluje Yemi. “Připravili jsme proto O2 Ynspirology CON, který by měl být takovým středobodem inspirace ve městě. Mohlo by se zdát, že akcí, na kterých se můžete setkat s různými online celebritami je dnes víc než dost, ale O2 Ynspirology CON je z podstaty jiný. Osobnosti jsme nevybírali podle počtu lajků, ale podle toho, jak kreativní jsou a jakou inspirací mohou být pro ostatní,“ doplňuje Yemi.

Součástí programu bude i předávání cen pro nejinspirativnější on-line tvůrce do 30-ti let v ženské i mužské kategorii a stejně tak cena pro tým či komunitu, která podobně výrazným a kreativním způsobem ovlivňuje dění kolem sebe.

„O2 Ynspirology CON přesně zapadá do koncepce naší značky, protože cílí na mladé lidi, kteří nechtějí jen pasivně sledovat dění okolo sebe, ale mají naopak zájem se zapojit, vyzkoušet nové věci a rozvíjet svůj vlastní potenciál. O2 tomu navíc pomáhá prostřednictvím technologií a služeb, které nabízí,“ vysvětluje Jiří Caudr, marketingový ředitel z O2 Czech Republic.

Čtěte také