Reklama

UNIQA má reklamní kampaň ke spojování se společnostmi AXA

Na leden až březen připravila UNIQA pojišťovna silnou reklamní kampaň ke slučování a k rebrandingu společností AXA na UNIQA s mottem „Život je lepší, když jsme spolu“. Jde o mediálně nejsilnější akci posledních let.

Tento proces spojení dvou silných subjektů pod značku UNIQA komunikuje právě zahajovaná reklamní kampaň zaměřená jak na 3 miliony zákazníků na českém i slovenském trhu, tak na ostatní veřejnost. Šlo současně o první společnou komunikační aktivitu obou marketingových týmů z UNIQA a AXA v Česku i na Slovensku. Vycházely přitom ze závěrů analýzy zákazníků obou značek, jež ukázala, že mají hodně společného. Kampaň sází na mediální mix televize a on-line, který se osvědčil už v předchozích vlnách.

TV spot se připravoval na sklonku roku 2020 ve verzích pro český a slovenský trh. Liší se využitím podporovaných sportovních ikon, jež televizní reklamu obohatily: v české mutaci zastupuje značku UNIQA šampion ve vodním slalomu Jiří Prskavec, ve slovenské se představí aktuálně nepřekonatelná lyžařka Petra Vlhová. Oba sportovci jsou tvářemi UNIQA už několik let. Voiceover je tentokrát veršovaný.

„Kreativní koncept je postavený na spojování světů dvou silných značek, které je vizuálně představené rozděleným obrazem, společně však postupně vytvoří jeden celek. Hlavní idea „Život je lepší, když jsme spolu“ prezentovaná rýmovaným voice overem odlišuje náš integrační spot od jiných reklam a je zapamatovatelnější,“ vysvětlila pozadí marketingová ředitelka UNIQA Silvia Vlasková.

Na televizní reklamu navazuje radiový spot, rovněž rýmovaný. V něm je využit stereo efekt, kdy mužský a ženský hlas reprezentující značky hovoří nejprve každý z jedné strany, aby se postupně spojily v jeden společný.

„Naším hlavním komunikačním cílem je informovat klienty a veřejnost o spojení zkušeností a know-how dvou značek do UNIQA. Vzniká tak ještě silnější subjekt v pojištění a penzijním zabezpečení. To mohou být pro zákazníky citlivá a komplikovaná témata, pro která nyní ovšem získávají ještě relevantnějšího partnera,“ komentoval reklamní kampaň Oskar Sekereš, ředitel komunikace UNIQA.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *