První neuromarketingové setkání ve střední Evropě se uskutečnilo v pátek 5. června v Brně. Neuromarketing je mladý, nadějný a rychle se rozvíjející vědní obor, jehož poznatky a výsledky se uplatňují napříč celou společností.
Cílem tohoto setkání odborníků z České a Slovenské republiky bylo zahájit diskuzi o neuromarketingu v českém prostředí, lepe ho ukotvit a nastavit jeho hranice, nastínit jeho budoucí vývoj.
Účastníci konference se shodli, že neuromarketing má před sebou světlé zítřky, jelikož lidská zvědavost v oblasti touhy po poznání spotřebitelského chování nikdy neustane. „O budoucnosti neuromarketingu nepochybuji. Neustále se vyvíjí nové technologie, které zdokonalují tuto vědu a zefektivňují její působení ve prospěch společnosti,“ uvedl Ing. Jakub Berčík ze Slovenské poľnohospodárske univerzity v Nitře.
Setkání několika odborníků z České i Slovenské republiky se mimo jiné stalo prvotním impulsem k vytvoření skupiny expertů, kteří se budou koncentrovat v neuromarketingové asociaci CENMA a vytvářet prostor pro interdisciplinární dialog a vývoj oboru. Brno tak získalo šanci stát se mekkou evropského neuromarketingu. Páteční setkání se uskutečnilo v prostorách centra inovativní spolupráce UNIFER, které stálo u zrodu neuromarketingové asociace CENMA.