Reklama

V celoroční kampani to Durex rozjel s Youtubery

Letošní edukativní kampaň značky Durex pod názvem „Jdi do toho s nasazením“ se v Česku i na Slovensku zaměřuje na mladé lidi. Odstartovala britským průzkumem objasňujícím mylné představy, které mají mladí lidé s tématem sexu spojeny.

V návaznosti na průzkum bude v průběhu roku spuštěno jedno hlavní a osm kratších online videí, která mají za cíl edukovat především v oblasti pohlavně přenosných nemocí, nechtěného těhotenství nebo o sexuálních postojích opačného pohlaví. Pro oslovení mladé cílové skupiny se Durex v České republice a na Slovensku rozhodl pro spolupráci s Youtubery.

Českou tváří kampaně se stal Stejk, jehož fanouškovská základna činí téměř 450 tisíc lidí. Na Slovensku bude na kampani participovat čím dál tím víc populárnější komička Evelyn, která ožehavá témata mladým lidem přiblíží vtipnou formou. „Vhodné Youtubery pro edukativní kampaň značky Durex nebylo jednoduché najít. Téma bylo pro většinu z nich velmi intimní a problematické. Nakonec se ale podařilo najít dva vhodné zástupce z české i slovenské scény, kteří se nebáli jít s kůží na trh a o tématech, která jsou poměrně vážná, promluvit ke svým fanouškům,“ shrnuje Alžběta Fridrichová (Pavlínová), ředitelka agentury ADison, která ve spolupráci s GetBoost kampaň zajišťuje.

durex_kampan_big

V průběhu roku se Durex prostřednictvím kooperace s Youtubery chystá vydat celkem osm videí, která řeší stejné problémy jako oficiální videa kampaně. V těch probíhá oddělená diskuze mezi chlapci a dívkami na témata bezpečného sexu, používání kondomů nebo pohlavně přenosných chorob. První video vydal Stejk začátkem května a zhlédlo jej více než 140 tisíc fanoušků.

Odkaz na hlavní video:
https://www.youtube.com/watch?v=vW_2dYcAfxM

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *