banner_left
banner_right
Internet

V červnu využili zadavatelé internetovou reklamu v hodnotě 573 milionů korun, tedy o 8 % méně než v květnu

Zadavatelé internetové display reklamy využili v červnu 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 573 milionů korun, což je o 8 % méně než minulý měsíc. Největším zadavatelem byl v červnu internetový obchodník Internet Mall a největším provozovatelem byl portál Seznam.cz.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Dle údajů monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v červnu 2014 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 573 milionů korun. Meziměsíčně tak došlo k poklesu o 8 %; v meziročním srovnání byl pokles téměř zanedbatelný (-0,2 %).

Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall, který v červnu využil reklamní prostor v hodnotě 30,6 milionů korun. Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Czc.cz s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčku obsadil vyhledávač slev na internetu, portál Skrz.cz, s reklamou v hodnotě 12,7 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v červnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 521 milionů korun.

Mediaresearch 5/2014

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *