banner_left
Internet

V červnu využili zadavatelé internetovou reklamu v hodnotě 615 milionů, meziroční růst pokračuje

Zadavatelé internetové display reklamy využili v červnu 2013 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 615 milionů korun, což je o 2 miliony více než minulý měsíc, ovšem v meziročním srovnání se jedná o 28% nárůst. Největším zadavatelem byl v červnu již popáté internetový obchodník Internet Mall a největším provozovatelem byl portál Seznam.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Dle údajů monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v červnu 2013 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 615 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu jen o 0,3 %, ale v meziročním srovnání výdaje stouply o 28 %.

Největším zadavatelem je nadále internetový obchodník Internet Mall, který v červnu využil reklamní prostor v hodnotě 29,9 milionů korun. Druhým největším zadavatelem byl v červnu obchodní řetězec Lidl Česká republika s inzercí v hodnotě 19,2 milionů korun a třetí příčku obsadila společnost Student Agency s reklamou v hodnotě 17,2 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v červnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 566 milionů korun.

Admonitoring

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *