Na konci prosince 2020 začalo v ČR očkování proti koronaviru a tak mohli uživatelé hledat na internetu informace o jednotlivých vakcínách, jejich působení a případných vedlejších účincích. V lednu epidemie nepovolovala a počet nakažených koronavirem zůstával stále vysoký, uživatele proto zajímaly informace o příznacích či léčbě nemoci.
Výrazně tedy rostla kategorie Zdraví, která zahrnuje webové stránky s radami týkajícími se zdraví či s možností konzultace s lékařem. Zdravotnické weby rostly především na klasických počítačích (40 %) a mobilních telefonech (26 %).
Obavy z cestování do zahraničí a vládní protikoronavirová opatření způsobily zájem českých občanů o pronájem či koupi chat a chalup na území ČR. Projevilo se to v prudkém nárůstu návštěvnosti webové kategorie Bydlení – prodej zahrnující servery s nabídkou realit k prodeji či pronájmu. Tato kategorie rostla v lednu na všech zařízeních, nejvíce však na tabletech (43 %), dále na klasických počítačích (26 %) a mobilních telefonech (23 %).
V lednu se výrazně zvýšila návštěvnost webových stránek v kategorii Auto-moto prodej, která rostla na všech platformách rovnoměrně a to o 18-20 %. Pro fanoušky zimních sportů probíhal leden ve znamení lyžařských závodů – konaly se například závody v alpském lyžování, běhu na lyžích a další. Kategorie Sport rostla nejvíce na tabletech (28 %), dále na klasických počítačích (5 %) a mobilních telefonech (7 %).
Výsledky měření návštěvnosti internetu na jednotlivých zařízeních prosinec 2020 a leden 2021