Marketing

V letošním ročníku soutěže EFFIE bude soutěžit nejvíce účastníků

Do 30. září bude vyhodnoceno první kolo soutěže, do které se v letošním roce přihlásilo více než 70 prací v sedmi kategoriích. Oproti předchozímu roku došlo k nárůstu přihlášek o 5%, oproti roku 2013 dokonce o 13%.

Druhé kolo bude uzavřeno po 15. říjnu a k vyhlášení výsledků dojde na Galavečeru 4. listopadu v Kině Lucerna.

V letošním roce budou mezi porotci zasedat 4 zástupci výzkumných agentur, a to Vladimíra Šebková (GfK Czech), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), Petra Průšová (Millward Brown) a Ivan Tomek (MR Think). Zadavatele zastupují Jindřich Fremuth (O2), Robert Sobol (Danone Nutricia) a Jan Chvojka (Česká pojišťovna). Mediální agentury reprezentuje Petra Pipková (MediaCom), odborná média Filip Rožánek (Marketing&Media). V porotě jsou také 3 přestavitelé prezidia AKA Jan Binar (McCANN Prague), Svatopluk Jírů (Y&R Prague), Pavel Matějíček (OgilvyOne) a výkonný ředitel AKA Michal Charvát.

V prvním kole porotci online ohodnotí jednotlivé kampaně a určí, které práce patří na shortlist. V druhém kole probíhá hodnocení tradičně v těchto kategoriích: potraviny, nápoje, spotřební zboží, finanční služby, ostatní služby, sociální, ekologický, zdravotní a kulturní marketing a kampaně s rozpočtem do 1 mil. korun.

Čtěte také