Reklama

V nové kampani na Míšu účinkují reální spotřebitelé

Nanuky Míša se na českém trhu objevují více než padesát let a mnohé provází již od dětství. Značka si je vědoma této dlouholeté přízně, proto pro letošní kampaň oslovila všechny své příznivce, aby se podíleli na vytváření dalšího příběhu Míši.

Což je hlavním poselstvím celé kampaně – Míša je tradiční nanuk s autentickým příběhem, dědictvím více generací, který ale nestárne. Naopak, díky přicházejícím novinkám oslovuje i mladší generace spotřebitelů a poukazuje, že každý může mít “svého” Míšu.

Proto značka spustila soutěž s názvem „Staň se tváří Míši“, kterou komunikovala pouze prostřednictvím sociální sítě Facebook. Fanoušci byli vyzváni, aby poslali foto více generací své rodiny s produktem. Soutěž probíhala přesně tři týdny a jejím cílem bylo vybrat skutečné konzumenty Míši napříč generacemi i regiony.

Celkem došlo do soutěže několik stovek fotografií. Z těch porota vybrala pět dvojic, které se v sobotu 25. dubna zúčastnily focení s profesionálním fotografem. Čtyři výsledně vybrané fotografie budou použity na billboardech po celé České republice. Spotřebitelé podle očekávání značky Míša reprezentují různé sociodemografické složení a tvoří tak ideální průřez konzumentů tvarohového nanuku Míša.

Na billboardu tak bude třeba paní Naďa ze Želče se svými třemi syny, která vítězství dostala jako dárek ke kulatým narozeninám, táta a syn Berenreiterovi z Chrástu u Plzně, maminka s dcerou z Valašska nebo sourozenci z Liberce. Všichni jsou velmi pyšní, že mohou značku reprezentovat a někteří dokonce projevili zájem mít vizuál na svém domě.

misa

Míša tak potvrzuje svou pozici uvěřitelnosti a autentické radosti. Soutěžní aktivita se ukázala být správným krokem, a to už jen pro navázání pevnějšího kontaktu se spotřebiteli. Soutěžní aplikací na FB Míša přímo oslovil téměř 20 000 spotřebitelů. Během období soutěže narostl počet fanoušků o více než dva a půl tisíce.

Míša skrze skutečný příběh, skutečné spotřebitele a skutečnou českou výrobu tak ukotvuje svoji pozici tradiční české značky s dlouholetou historií. Celá tato myšlenka se odrazí i v televizních spotech a na billboardech – poprvé budou totiž použity místo 3D modelací reálné produkty v neokoukaném packshotu. Jejich pravost je navíc zdůrazněna čerstvým nakousnutím nanuků. Kampaň pro značku Míša připravila agentura Wellen.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *