„Nenechte si vyprávět, co dávali včera v televizi. Raději se na to sami podívejte v O2 TV“ – tak zní motto nové reklamní kampaně, kterou spouští ve druhé polovině února operátor O2.
Digitální televize O2 TV nabízí divákům funkci nahrávání a zhlédnutí pořadu až 30 hodin zpětně po jeho odvysílání. Právě tyto benefity má nová kampaň zajímavě a s vtipem představit internetové populaci, která je otevřenější alternativním přístupům a nebojí se radikálnější kreativy.
„V nové kampani cílíme na technologicky vyspělejší zákazníky, kteří nemají času nazbyt, odmítají se vázat na televizní program, a proto jim unikají zásadní televizní pořady a sportovní momenty,“ vysvětluje Pavel Jankovský, ředitel marketinkové komunikace v O2.
Hlavními hrdiny reklamních spotů, které pro O2 natočil kreativní ředitel agentury Young & Rubicam Jaime Mandelbaum, jsou dva obyčejní televizní diváci – Standa a Marta. „Takového Standu nebo Martu zná každý z nás. Jsou to lidé, kteří vám v práci vykládají o tom, co se včera stalo v jejich oblíbeném seriálu. A vy přitom vůbec nevíte, která bije,“ říká Jaime Mandelbaum a hned dodává: „O2 se s touto kampaní odklání od své typické komunikační linky a vydává se od produktu směrem k zábavě a příběhu,“ doplňuje Mandelbaum.
Kampaň odstartují 18. února sponzorovaná videa na facebooku a YouTube, zhlédnout je budou moci i diváci na festivalu španělských filmů La Película. Spoty byly připraveny v netradiční stopáži 55 vteřin. Kreativní koncept pochází z dílny Young & Rubicam, produkci zajistili Target Pictures.