Reklama

V nové kampani Pilsner Urquell má každý svůj důvod k hrdosti

Pilsner Urquell spustil brandovou kampaň, v které představuje nové pojetí hrdosti ve vztahu k sobě samým i druhým lidem. Kampaň odstartovala nasazením TV spotu, postupně ji doplňují digitální média, PR a komunikace v místě prodeje.

K vidění bude do konce června a pak opět po prázdninách. O koncept a realizaci kampaně se postarala agentura VMLY&R – po úspěšné obhajobě spolupráce na přelomu 2021/2022 pokračuje v práci pro značku a zaměřuje se především na její dlouhodobé budování a rozvoj napříč komunikačními kanály.

Původní koncept „Hrdý originál“ fungoval na paralelách značky Pilsner Urquell s osobnostmi, které šly vlastní, originální cestou a díky tomu dosáhly (světového) úspěchu. Hrdost byla spojena s výjimečnými úspěchy slavných osobností a byla tedy tak trochu exkluzivní.

„Cílem nové komunikační platformy Každý má svůj důvod k hrdosti je budovat či probouzet v lidech hrdost jako takovou. Člověk přece nemusí být slavný, udělat úžasnou kariéru nebo vyhrát olympiádu, aby mohl být na něco hrdý. Může být hrdý na syna, který se v určitý okamžik zachoval správně, na otce, který si nikdy nezadal s bývalým režimem, nebo na bratra, který sám vychovává tři děti. Chceme dosáhnout toho, aby se lidé zamysleli nad tím, jaký je jejich důvod k hrdosti. A věříme, že každý minimálně jeden najde,“ říká Miloš Kočí, kreativní ředitel VMLY&R.

Přesně takový způsob hrdosti zobrazuje i TV spot. Na příběhu otce a syna z prostředí závodů ukazuje, že i prohra může znamenat výhru a být důvodem k hrdosti. Hrdinové spotu se objevují i na klíčovém vizuálu – jsou zachyceni v emotivním momentu, kdy jsou těsně po závodě společně na pivu. Spojení hrdosti se značkou Pilsner Urquell je navíc díky její historii a vlastním úspěchům přirozené.

„Také značka Pilsner Urquell má mnoho důvodů k hrdosti. Třeba to, že jsme světu dali první zlatý ležák, přišli jako první s pivními tanky, že jsme nikdy nezměnili recepturu, nebo fakt, že nevaříme jen pivo, ale pomáháme kultivovat českou pivní kulturu. Jsou to ale i naši zaměstnanci a zákazníci. Zkrátka všichni lidé, kteří značku společně tvoří a pomáhají jí růst,“ říká Roman Trzaskalik, Marketing Director, Plzeňský Prazdroj Česká republika a Slovensko.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *