banner_left
banner_right
Reklama

V nové kampani pro značku Snickers účinkuje Mr. Bean

Značka Snickers uvede 24. srpna 2015 nový reklamní spot, v němž se na české televizní obrazovky vrací Mr. Bean, legendární komediální postava jedinečně ztvárněná britským hercem Rowanem Atkinsonem.

Reklama, kde Mr. Bean zosobňuje další z nepříjemných symptomů hladu, je pokračováním globálního komunikačního konceptu značky „Když máš hlad, nejsi to ty“. Zápletka zasazená do asijského prostředí zachycuje bojovníka Kung-fu, jehož hlad připraví o koncentraci. Hladovým alter egem je právě Mr. Bean, který nachází řešení v čokoládovo-karamelové tyčince Snickers. Kampaň doprovází podtitulek – „Ztrácíš koncentraci, když máš hlad?“. Součástí podpory na českém trhu bude PR i digitální komunikace a také výrazné in-store vystavení.

Nový spot značky Snickers sleduje Kung-fu bojovníky, kteří se mrštně pohybují po střechách starobylého čínského města. Postava Mr. Beana se na scéně objevuje jako hladové alter ego jednoho z nich. Precizní válečník ztrácí v důsledku hladu koncentraci, stává se nešikovným a rozpačitým Mr. Beanem, takže celá skupina končí v rukou nepřátel. Řešením je čokoládovo-karamelová tyčinka s nugátem a arašídy Snickers, díky níž se bojovník vrací do své kůže. „Když máme hlad, nejsme ve své kůži, ztrácíme pozornost, a to je zdrojem celé řady nepříjemných situací. Náš nový spot ukazuje, že kousek Mr. Beana může být v každém z nás, a hlad ho dostane na povrch. Jakkoli je Mr. Bean celosvětově oblíbená postava, asi málokdo chce být v jeho kůži. Tyčinka Snickers je elegantním řešením, jak být zase rychle sám sebou,“ říká Radovan Veselý, brand manažer značky Snickers.

Mr.Bean_pro_Snickers

Kromě hlavního televizního spotu se v digitálním prostředí objeví videa s dalšími vtipnými scénkami s Mr. Beanem. Spot podpoří kromě PR a digitální komunikace také speciální nosiče s tváří Mr. Beana, jež se v místech prodeje objeví v říjnu. Na podzim bude dále představena inovovaná podoba webu www.snickers.cz. TV spot i krátká videa byla vytvořena londýnskou agenturou AMV BBDO a již uvedena na několika světových trzích.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *