Reklama

V nové kampani se Twix doplňuje se značkou Tchibo

Značka čokoládových tyčinek TWIX z portfolia společnosti Wrigley se představuje jako perfektní doplněk ke kávě. V komplexní kampani se napříč marketingovým mixem spojila s jednou z největších globálních kávových značek, společností Tchibo.

Propojení se světem kávy bude vidět v online prostředí i v obchodní síti.

V místech prodeje jsou k dispozici soutěžní balení tyčinek TWIX se speciálním označením na obalu. Díky soutěžním kódům uvnitř každého balení mohou spotřebitelé od 8. 2. 2016 na www.twix.cz získávat odměny od značky Tchibo. Ve vybraných prodejnách budou tyčinky TWIX a káva Tchibo vystaveny společně a podpořeny speciální komunikací.

TWIX ke kávě zkrátka patří
Češi se stále více zajímají o kvalitu kávy, jejíž popularita každoročně roste. V průměru český konzument spotřebuje přes 5 kg ročně. Oblibě se těší zejména zemitá káva plného aroma a výrazně hořké chuti bez kyselosti.* Mezinárodním trendem je pak vyvažovat intenzivní chuť kávového nápoje něčím sladkým**, na což navazuje značka TWIX. „Rádi bychom českým spotřebitelům představili TWIX jako součást kávového rituálu, jelikož chuť kávy, čokolády s karamelem a sušenkou se výborně doplňují,” upřesňuje Jaroslava Kapitánová, brand manažerka značky TWIX. „Naším dlouhodobým cílem je, aby se TWIX stal v myslích spotřebitelů synonymem sladkosti k šálku kávy,“ doplňuje.

TWIX a Tchibo v online i in-store
V celé obchodní síti jsou v prodeji tyčinky TWIX v soutěžním obalu se speciálním označením a unikátním výherním kódem uvnitř, ve variantách 50g nebo multibalení 4x50g. Kódy je možné sbírat a od 8. 2. 2016 do 17. 4. 2016 proměňovat na www.twix.cz za hodnotné ceny od značky Tchibo. Výhry budou k vyzvednutí v obchodech Tchibo nebo prostřednictvím e-shopu Tchibo. Dle celkového množství sebraných kódů lze získávat odměny v různé hodnotě, například kávovar Tchibo Cafissimo Classic, produktové balíčky, kávu v kavárně Tchibo zdarma a další.

Twix_tchibo_big

Spojení TWIX a kávy se promítne i v in-store. Produkty obou značek budou v průběhu kampaně ve vybraných obchodních sítích vystaveny vedle sebe a podpořeny speciální komunikací. Nákup kávy je u většiny spotřebitelů plánovaný, zatímco čokoládové produkty jsou pořizovány více impulzivně. Propojením těchto dvou kategorií, které v České republice zaznamenávají výrazný růst a zároveň patří do TOP 10 v oblasti spotřebního zboží, vzniká pro obě značky unikátní příležitost k oslovení nových zákazníků. Celou komunikaci zaštítí společný klíčový vizuál. Vše podpoří harmonizace letákových akcí a dalších propagačních aktivit. Ve značkových obchodech Tchibo kampaň doplní vizuály na LCD monitorech a komunikací uvnitř tištěných katalogů Tchibo.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *