banner_left
Reklama

V nové kampani ŠkoFINu radí Milan Šteindler

„To dá rozum“ je název nové kampaňě společnosti Škofin. S Milanem Šteindlerem, tváří celého konceptu, se mohli lidé setkat na televizních obrazovkách již v prosinci v rámci teaserové fáze.

Nyní se ke kampani přihlásil právě ŠkoFIN, který bude prostřednictvím postavy geniálního vědce vzdělávat veřejnost v klíčových otázkách financování automobilu. Dlouhodobá kampaň bude zahrnovat TV spoty a online reklamu – především formou videobannerů. Do budoucna dva hlavní kanály doplní i další mediatypy. Autorem kampaně je aktivační komunikační agentura Momentum ze skupiny McCann.

skofin_steindler

„Koncept ‚To dá rozum‘ splňuje všechny naše požadavky – dlouhodobou využitelnost, variabilitu a edukační rozměr. Milan Šteindler bude v roli geniálního vědce veřejnost postupně informovat o všech výhodách, které skýtá financování vozu se ŠkoFINem. Jeho pomůckou bude tzv. Manuál chytrého financování, jež budou moci zájemci virtuálně prolistovat na našem webu,“ komentuje novou kampaň Lukáš Cankař, manažer marketingu ŠkoFINu.

Kampaň z dílny agentury Momentum ze skupiny McCann byla spuštěna již před koncem roku 2014 v podobě 15vteřinových teaserových TV spotů. Diváci tak měli možnost seznámit se s postavou vědce-rádce, aniž by věděli, která společnost za její tvorbou stojí. Od 15. ledna běží na obrazovkách 30vteřinové spoty komunikující základní myšlenku a formát Manuálu chytrého financování. Na ně postupně naváže série dalších televizních spotů k jednotlivým kapitolám „Manuálu“ a online kampaň. „Naším cílem je vybudovat povědomí, že značkové financování je běžný a naopak chytrý způsob pořízení vozu a činí jej dostupným pro každého – ať formou klasického úvěru nebo pronájmu vozu v rámci operativního leasingu,“ uvádí Lukáš Cankař.

„Tento nový dlouhodobý koncept vytváří prostor pro seriálové pojetí celé kampaně a zároveň umožňuje zábavně komunikovat nabídky značky ŠkoFIN. Kampaň by nemohla vzniknout bez vzájemné důvěry agentury a klienta a odvahy dělat věci nově a vytvářet tím nové komunikační trendy.“ říká David Čermák, CEO Momentum.

Produkce televizních spotů se zhostila společnost Punk Film pod vedením režiséra Jakuba Sommera. „Natáčení probíhalo na přelomu listopadu a prosince loňského roku v pražských ateliérech Pokrok, které se na dva dny proměnily v bláznivou laboratoř našeho geniálního vědce,“ dodává Lukáš Cankař.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *