banner_left
On-line

V únoru rostly „mužské“ kategorie: Magazíny o životním stylu a Auto-moto prodej

Hledání zajímavých nápadů jak se svou drahou polovičkou strávit populární svátek sv. Valentýna a také větší množství volného času v období jarních prázdnin, způsobilo v únoru nárůst návštěvnosti mužských magazínů o životním stylu.

Tato kategorie rostla především na tabletech (nárůst o 21 %, 12 tisíc RU) a dále na klasických PC (9 %, téměř 48 tisíc RU). Internetové magazíny pro muže navštívilo minulý měsíc dohromady více než 1 milion uživatelů, přičemž dvě třetiny z nich tvořili muži. Nejčtenější byly tyto weby ve skupině uživatelů ve věku 25-34 let.

V únoru rostla také další „mužská“ kategorie – Auto-moto prodej, kterou minulý měsíc navštívilo celkem více než 926 tisíc mužů a 346 tisíc žen. Nárůst návštěvnosti těchto webů se projevil na tabletech (18 %, 21 tisíc RU). Nový automobil si chtěli pořídit především uživatelé mladších a středních věkových kategorií – nejvyšší návštěvnost byla u této kategorie zaznamenána mezi uživateli ve věku 25-34 a 35-44 let (u obou kolem 320 tisíc).

Minulý měsíc, kdy v České republice vrcholila chřipková epidemie, se zvýšil rovněž zájem o weby v kategorii Zdraví, které zahrnují mimo jiné lékařské porady, databázi nemocí a léků či možnost se přímo objednat k lékaři. Meziměsíční nárůst byl u této kategorie zaznamenán na tabletech (11 %, téměř 21 tisíc RU). Celkový počet českých uživatelů, kteří navštívili tuto kategorii v únoru, činil 2,5 milionu, přičemž 60 % uživatelů tvořily ženy. V únoru také mírně rostly další weby – v případě tabletů to byly zpravodajské kategorie Bulvární magazíny a Ekonomika, u mobilních telefonů se jednalo o Sport.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *