Výzkum trhu

V únoru využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 444 milionů korun

V únoru 2016 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 444 milionů korun, což představuje meziměsíční nárůst o 5 %. Největším zadavatelem byla společnost LMC.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Vrchol žebříčku zadavatelů patřil společnosti LMC (provozovateli portálů Jobs.cz a Práce.cz), která v únoru využila online prostor v hodnotě 20,1 milionů korun. Druhou příčku obsadil online obchodník Alza.cz s inzercí v hodnotě 14,9 milionů. Na třetím místě pak skončila společnost Porsche Česká republika – ta vystavila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v únoru vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 414 milionů korun.

Nielsen_reklama_brezen

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *