On-line

V září se uživatelé nejvíce zajímali o automobily a bydlení

V září rostl zájem českých uživatelů o webové kategorie Bydlení obsah a Auto-moto obsah a to ze všech typů zařízení. Návštěvnost kategorie Bydlení obsah se zvýšila o 20 % z tabletů a o 12 % z PC a mobilních telefonů.

Nárůst počtu uživatelů u kategorie Auto-moto obsah dosáhl 11 – 13 % v závislosti na typu zařízení. Výrazně se také zvýšil počet uživatelů tabletů, navštěvujících webové stránky zaměřené na prodej aut a to o téměř pětinu.

Návštěvnost z PC
Klasické počítače použilo pro návštěvu webových stránek zapojených do NetMonitoru téměř 6,5 milionu uživatelů, tedy o 250 tisíc více než v srpnu. Počet zobrazení stránek dosahoval téměř 5 miliard. Nejvyšší nárůst návštěvnosti byl v případě PC zaznamenán u výše uvedených kategorií Bydlení – obsah (12 %) a Auto moto – obsah (11 %) a dále u Zdraví (5 %). Denní návštěvnost dosáhla 3,6 milionu RU a čas strávený uživateli prohlížením zapojených stránek na počítačích přesáhl 1 hodinu. Počet uživatelů, sledujících multimediální obsah dosáhl 3,5 milionu a počet zahájených přehrání 120 milionů.

Návštěvnost z mobilních telefonů
Z mobilních telefonů navštívilo měřené webové stránky 3,2 milionu RU, kteří na nich provedli 1,3 miliardy zobrazení stránek. Denně navštěvovalo tyto weby z mobilních telefonů v průměru 1,5 milionů uživatelů, kteří strávili surfováním více než půl hodiny. Mezi kategorie s nejvyšším nárůstem návštěvnosti patřily v září Bydlení – obsah (11 %), Auto moto – obsah (10 %) a IT servery, mobilní a digitální technologie (11 %). Streamovaný obsah sledovalo více než 800 tisíc RU, tedy o 6 % více než v srpnu. Počet zahájených přehrání přesáhl 10 milionů.

Návštěvnost z tabletů
Webové stránky navštívilo z tabletů téměř 1,5 milionu RU a počet zobrazení stránek provedených z těchto zařízení dosáhl 300 tisíc. Nejnavštěvovanějšími kategoriemi byly v případě tabletů opět Bydlení – obsah (21 %) a obě automobilové kategorie: prodej (19 %) a obsah (13 %). Denní návštěvnost dosáhla 600 tisíc uživatelů a průměrná doba surfování 18 minut. Multimediální obsah zhlédlo více než půl milionu uživatelů, kteří provedli 3,7 milionu zahájených přehrání.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *