Reklama

Vánoční smíření podle Pilsner Urquell

Pravé Vánoce by neměly být jen ve znamení dárků, dobrého jídla a pití, ale i vzájemného porozumění a společných prožitků. Vánoční čas je ta pravá chvíle v roce, kdy je správné hodit všechny rozdíly za hlavu.

Takové je poselství nového spotu Pilsner Urquell Půlnoční, který neoblíbenější česká pivní značka spustila v pondělí 26. listopadu.

„V našem novém vánočním spotu chceme ukázat, že ty pravé Vánoce nespočívají v dárcích, jídle a blahobytu, ale v tom, co je skutečně důležité. Ve společném setkávání, prožitcích, v tom, že o Vánocích nám záleží na našich blízkých a že u vánočního stolu odložíme každodenní starosti stranou,“ říká marketingový manažer značky Martin Troup.

Nový spot vytvořil kreativní tým agentury VMLY&R Praha pod vedením Terezy Svěrákové a Dory Pružincové. Režie se ujala Jasmina Blažević z Nomad Production, hudbu podle známé písně Sama Smitha Stay With Me zkomponoval Karel Havlíček ze Soundsquare.

Čtěte také

1 komentář u Vánoční smíření podle Pilsner Urquell

  • Čichovský napsal:

    Vánoční spot je zajímavý ale produkt je šíleně drahý. Proto se řada lidí orientuje na kvalitní a levnější Samson.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *