Reklama

Velkoobchod METRO představil svou první globální digitální vánoční kampaň

Jen pár dnů před Vánoci představil velkoobchod METRO, v Čechách MAKRO, svoji vůbec první globální vánoční digitální kampaň. Ve spotu, který klade důraz na emoce, překvapil svého zákazníka, majitele španělské restaurace a uspořádal pro něj rodinnou vánoční oslavu.

Se sloganem „Watch A True Christmas Story“ neboli „Skutečný vánoční příběh“ velkoobchod METRO představil mezinárodní vánoční online video:

Hlavní roli v něm hraje Inigo Lavado, skutečný zákazník španělského velkoobchodu MAKRO a majitel restaurace v San Sebastianu. Spot vyvrcholí ve chvíli, kdy se zaměstnanci španělského MAKRO ujmou provozu v kuchyni, aby si překvapený majitel restaurace mohl užít sváteční chvíle se svou rodinou a přáteli.

„Kampaň cílí na nespočet živnostníků, kteří díky své neúnavné práci a nasazení dělají nám, zákazníkům, z vánočních svátků nezapomenutelný zážitek. Máme radost, že jsme mohli překvapit a potěšit majitele restaurace. Ten reprezentuje všechny naše zákazníky, kteří nám svěřili svůj byznys a mají v nás důvěru,“ vysvětluje příběh Phillipe Palazzi, Operating Partner a Chief Marketing Officer METRO Cash & Carry.

Spot poběží v několika zemích, včetně České republiky, jako videoreklama na YouTube a stránkách velkoobchodu METRO od 17. prosince 2016. Video cílí nejen na živnostníky, ale i na veřejnost.

Video vznikalo pod záminkou natáčení reportáže o oblíbené španělské restauraci. Filmový štáb nic netušícího majitele doprovázel tři dny, ve kterých zaznamenal, jak probíhá jeho běžný pracovní den. Video tak poskytuje autentický pohled do kuchyně během rušného vánočního období. Pouze manželka majitele znala skutečný důvod přítomnosti štábu. Společně s velkoobchodem METRO zorganizovala speciální vánoční překvapení, kdy se v jedné chvíli vymění návštěvníci restaurace za rodinu a přátele. Emoce, které prožívá Inigo Lavado ve videu jsou nefalšované.

„Kampaní bychom rádi posílili pozici METRO jako partnera a experta, který rozumí potřebám a přáním svých zákazníků a dokáže jim vyjít vstříc. Spot se dotkne mnoha lidí, protože jeho příběh je autentický a pravdivý. V kampani jsme chtěli vyzdvihnout, že Vánoce jsou především o sdílení radosti a trávení času s těmi nejbližšími,“ říká Giesele Musa, Global Director Branding & Activation v METRO Cash & Carry.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *