Branding

Velkopopovický Kozel vylepšuje recepturu a mění design svých produktů

Oblíbená česká pivní značka Velkopopovický Kozel se rozhodla vylepšit recepturu svých dvou nejpopulárnějších variant. Kozel 10 a 11 se dočkaly plnější, bohatší chuti a proměnou si prošly také obaly – celé portfolio dostalo nový prémiovější design.

„Vylepšení v receptuře Kozla 10 a 11 jsou přirozeným vývojem naší snahy vařit poctivé pivo ještě lépe. Nový Kozel má nyní ještě plnější chuť. Přitom jsme zachovali chuťový profil, který je pro Kozla tak charakteristický. Pivařům tak přinese intenzivnější zážitek při zachování výborné pitelnosti,“ prozrazuje sládek Velkopopovického pivovaru Vojtěch Homolka.

U všech variant se také zásadně mění vzhled obalů. Veškerý packaging teď bude modernější, více prémiový a odlišný od ostatních pivních značek na českém trhu. Na první pohled bude také jasné, jestli si zákazník kupuje Kozla 10, černého, ležák nebo řezané pivo.

„Cílem nového designu je dosažení lepší rozpoznatelnosti produktu v obchodech a snazší orientace mezi jednotlivými variantami. Chtěli jsme, aby nový design výrazněji komunikoval klíčové hodnoty značky, jako je poctivost a řemeslnost,“ říká brand manažer Jiří Švancara. „Všechna provedená vylepšení bereme jako investici do budoucnosti Velkopopovického Kozla a do důvěry příznivců našeho piva.“

Uvedení Kozla 10 a 11 na trh podpoří marketingová kampaň s vlastním TV spotem, který bude k vidění na obrazovkách do 9. listopadu 2020. Součástí spotu je jako již tradičně řemeslník – v letošním roce jde o čalouníka. V průběhu podzimních měsíců ji doprovodí digitální a PR kampaň i výrazné stojany v obchodech.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *