banner_left
banner_right
Branding

Velký rebranding značky Hollandia je dovršen designem nové řady zmrzlin

Svět se mění, ale kvalitní zmrzlina je vždy nadčasová. Takové je hlavní sdělení nejnovějšího designu Hollandia Zmrzka od pražské agentury Cocoon, který právě přichází na trh.

Nový vzhled zmrzliny komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, a to díky modernímu názvu a zároveň dobovým kostýmům vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.

hollandia_zmrzka_big

Tato novinka je oslavou 25. výročí značky Hollandia a zároveň pokračováním masivního redesignu celého portfolia značky, včetně několika řad jogurtů, který spatřil světlo světa na začátku letošního léta. Nyní je proukt dostupný ve vybraných prodejnách, oficiální vstup na trh bude v sezóně 2017. Zmrzka ze selského jogurtu a pravé belgické čokolády přichází ve dvou příchutích (bílá a mléčná čokoláda).

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *