Branding

Větší plocha a temnější červená Miele dává svému logu nový vzhled

Rodinný koncern Miele rozvíjí centrální vizuální prvek své identity – design loga. Konkrétně to znamená, že červená plocha kolem charakteristického nápisu je nyní mírně rozšířena a je proporčně vyšší.

Tradiční „signální“ červená barva ustupuje temnějšímu tónu, který již několik let formoval prezentaci značky Miele při prodejních aktivitách. Samotná slovní ochranná známka s výrazným „M“ a nakloněnou tečkou nad „i“ zůstává nezměněna.

„Ve výsledku naše logo působí velkoryseji a exkluzivněji, a přitom zachovává požadovanou kontinuitu,“ říká dr. Axel Kniehl, ředitel marketingu a prodeje skupiny Miele. Mírně odlišné proporce dodávají nápisu více vzdušnosti a barevný soulad mezi logem a designem obchodů umožňuje celkové harmoničtější vyznění. „Zejména pro digitální formáty, jako jsou webové stránky a aplikace, bude použití jednodušší a otevře nové příležitosti,“ řekl Kniehl.

Design dosavadního loga byl používán téměř 20 let. Oficiálně se nové logo začalo používat od přelomu letošního roku. Celosvětová přeměna bude probíhat po určitou dobu. Výměna trvale instalovaných log na fasádách a v showroomech bude postupná a zohlední aktuální potřeby. Axel Kniehl k tomu dodává: „Při úpravě loga bereme v úvahu jeho nadčasovost a ucelené působení naší značky všude tam, kde se setkáváme s našimi zákazníky.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *